yberkg ile Beni Tanıyın

in #tr7 years ago

Merhaba arkadaşlar ben Yaşar Berk Girgin, 25 yaşındayım. Nickimin adımın kısaltması olduğuınu anlamak zor değil tabi ki.  Bu muhteşem platforma adaşım Berk Çona (@steeminator3000) sayesinde katıldım. 

Biraz kendimden bahsetmem gerekirse Bursa'da doğdum ve ilköğretim 3. sınıfa kadar orada yaşadım. Ardından babamın mesleğinden ötürü Samsun'a gittik ve bir 4sene de orada yaşadım. En son durağımız olan İzmir'e 7.sınıfın 2.dönemi geldik ve o zamandan beri İzmir'deyiz. Artık kendime bir Bursalı'dan çok İzmirli diyebilirim, neredeyse 12 senedir burada yaşamaktayım.

-Üniversitenin ilk yılı tam bir pretty boy..

Üniversite hayatım ise tam bir karmaşa 3 sene Endüstri Mühendisliği okumaya çalışıp bıraktım. Sonrasında 1 yıl Tekstil Mühendisliği denedim ve en son şimdiki bölümüm Alman dil ve edebiyatında buldum kendimi. Okul hayatımı ancak bu kadar anlatabilirim çünkü görüyorsunuz belirsizlik ve kaos var.

Hobilerim hakkında yazmam gerekirse tabi ki ilk başta bilgisayar oyunları ve internet gelir. Bilgisayar oyunları demişken Blizzard Fan Boy olduğumu da söylemeden edemeyeceğim. Tüm oyunları bir harika dostum. Ayrıca sıkı bir Football Manager hastasıyımdır, seriyi her yıl oynarım. Hobilerimden diğerleri her türk erkeğinde olacağı gibi futbol veya her türlü spor diyebilirim. Genel olarak izlemekten büyük zevk duyarım,her ne kadar bir spor dalı ile uğraşmasam da.. Bahsedebileceğim bir diğer tutkum ise müzik. Genel olarak Elektronik müzikle haşır neşir olsam da her türlü müziği dinlemeyi severim. Her tür kendi içinde cevherler barındırıyor bence.

Bu karşınızdaki de en son halim..

Açıkçası Steemit platformunda kalıcı olmak istiyorum. Burayı reddit/9gag/blogger karışımı bi yer olarak görüyorum ve ben burayı sevdim arkadaşlar. Burdaki herkesle iletişim kurmayı istiyorum. 

Herkese iyi günler ve hayırlı forumlar....

Sort:  

hoşbulduk üstad

Hosgeldiniz

@steemit-turkey sizi takibe aldi.

Steemit-Turkeyin blogu üzerinden diger Türk üyelerle temasa gecebilirisiniz.

Sorulariniz olursa:

>>> Türkçe Steemit Kullanım Rehberi <<<

Sizi Discord Chat platformunada bekliyoruz

>>> Steemit Türkiye Discord Chat Plattformu <<<

Saygilarimla


Steemit-Turkey & the Turkish Community is supported by the Witness Reggaemuffin

Supporting Each Other Means A Healthly & Successfully Growing Together

berk girgin hoş geldin :)

hoşbulduk dostum :)

Hoşgeldin aramıza , @steeminator3000 buralarda iyi referanstır:-)

tesekkurler onun izinden geliyoruz bizde :))

Senin saçlar niye duruyo berk, kaç yıl oldu @steeminator3000 ile tanışalı ?

Congratulations @yberkg! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Hoşgeldin, üniversite hayatın resmen entropiden beslenmiş :D

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66530.34
ETH 3251.57
USDT 1.00
SBD 4.36