Steemit Türk Topluluğu Üye Listesi - 26/03/2018

in #tr7 years ago (edited)

#TR tagı altında paylaşım yapan, Evrenin neresinde olursa olsun Türkçe yazı yazan içerik üreten insanların birbiriyle etkileşime geçmesi, tanışması, destek olması sadece ben değil biz diyerek hep birlikte büyümesi için bu liste oluşturuldu.

O sebeptendirki bu liste çok önemli bir listedir.

Steemit Türk Topluluğu Listesinde eğer isminizi göremediyseniz üzülmeyin.

Bu listede yer almak ve bizimle birlikte hareket etmek istiyorsanız Discord Türkiye kanalı üzerinden mesaj atıp beni bilgilendirebilir veya bu postun altına yine beni etiketleyerek yorumla isminizi listeye yazdırabilirsiniz.
Unutmayın ki birlikte hareket etmek her zaman yalnız olmaktan daha iyidir.

Geçen ay bu listeyi yayınladığımda #TR tagı çok gerilerdeydi. Aradan geçen zamanda başlatılan projeler ile #TR tagı tekrardan ilk 50 içerisinde kendine yer buldu. #TR tagı altında içerik paylaşan tüm herkese teşekkür ederim.

Kaynak

Steemit Türk Topluluğu Üyeleri...
@abdilkara
@ahisoner
@airdroptakibi
@ali61
@alialniak
@alkmaar
@alpyasar
@anilkaya012
@annekul
@archura
@artizm
@ataturk
@aykutpurde
@babakul
@bahadirbayin
@bahadirk
@barut
@bayeco06
@berkaytekinsen
@betulb
@bitcointr89
@bottomless1905
@bozgun
@by-yesilbag
@byn-yesilbag
@canburaksimsek
@cashthekush
@captainsailor
@cbt
@cernns
@chaosdrow
@chokri
@coffeemania
@concession
@curious4
@crazy3
@damla
@dangerux
@dedikodutr
@dervisturgut
@ebruaydogdu
@economistr
@efetrkmy
@emreagan
@emrek0804
@emremutlu
@enfarktus
@erhanergin
@erhanoz
@erokan
@esmaxgny
@ethemkibar
@eylulelif
@fakire1sadaka
@farmerturkey
@farukgul
@fetch
@flankes
@forkonti
@furkania
@generalok
@gerginho
@ghostlords
@gnchmurat
@gokcehan61
@gokhan83kurt
@googletr
@goraset
@gryrgn
@gulfuren
@hakan8686
@hasanli
@hatiicebzkrt
@hayirhah
@hirsliturna
@hsyng
@hsynterkr
@ihh
@ilgitvurdu
@inflames
@intelligencer
@irfandemire2084
@irfandogan
@ismetgunduz
@ispin
@itsmeebrar
@janengin
@justenjoytheroad
@kad
@kagantrky
@kahkaha
@karakule03
@kararakule77
@karmatv
@kedi
@kedimuren
@keepcalmandread
@khan24299
@kizilelma
@kubraa
@kutluhan
@kwonn
@lastozgur
@lazrail61
@levent.eren
@mahir12
@matematikciemre
@meertcevik
@mehmetengin
@melihalaoglu
@mesafe
@metin1065
@mevsuf
@miniklady
@mkmk
@monomyth
@mushymushroom
@mustitly
@mutluhan
@muratkbesiroglu
@mertkrtsss
@myego13
@myo
@necrosahin
@neokuduk
@oguzhangazi
@omeratagun
@omersurer
@osmania
@otherwoman
@othr
@ozanyaman
@ozertekdal
@ozkanbusra
@p4tron
@patatesyiyen
@physiotherapist
@pinkoflife
@psychomania
@rabiacetin
@ramazangoker
@rdvn
@readmore
@realinfo
@redart
@redjepi
@revan746
@reyha
@rizzaculha
@rotten
@rufat
@sairane
@sauronbey
@sedatyildiz
@serdarcan
@serhatnoyan
@seroo
@serpilem
@snlbaskurt
@soulmates
@spyking
@ssusar
@steemerturk
@steemturk
@sudefteri
@suleyman1957
@tarangogu
@tarikhakan55
@teknolog
@temelog
@tenorbalonzo
@the-world
@thegossip
@toa53
@tortug
@trapplestar
@tugbaagan
@tugbabeauty
@turkishcrew
@turkolog
@udgu
@ugurarslanboga
@ulkembetil
@umit06
@umitoztas
@umtygmr
@unforgettable
@upvotelife
@webcatan
@webcube
@whyshy
@ygmraykt
@ysnemrr
@ytibrahim
@yunusemrenoyan
@zeynepgul
@zeynepkrsy
@zoltarian
Liste yeni katılımların olması durumda her hafta güncellenecek ve yenilenecektir.
Siz hala Türk topluluğu olarak birbirimize yardım ve destek sağladığımız discort kanalımıza katılmadıysanız şimdi tam zamanı. Birlikte büyümek ve güçlenmek için hepinizi bekliyoruz

Discord Kanalımıza Davetlisiniz.

Sort:  

Congratulations, your post received 13.46% up vote form @spydo courtesy of @yataydeli! I hope, my gratitude will help you getting more visibility.
You can also earn by making delegation. Click here to delegate to @spydo and earn 95% daily reward payout! Follow this link to know more about delegation benefits.

Merhaba ben de katılmak istiyorum @yataydeli

Sizide ekledim Discord kanalından bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Teşekkürler

Merhaba. Beni de ekleyebilirsiniz.

Ekledim sizide.

Teşekkür ederim.

Beni yazmamışsınız, adam toplayıp geliyorum bir sn...

Senide ekledim kaptan tamamdır tayfanı geri çek :)

Adam toplanıyormuş... ben de yokum orada...

Merhaba, beni de ekler misiniz? @yataydeli

Tabi sizide ekledim şimdi.

Liste bensiz eksik kalmış @yataydeli 😉. Kambersiz düğün olur mu hiç?😃

Duyduk hemen geldik @yataydeli eklermisiniz :)

merhaba listeye benide ekler misiniz lütfen
@arthitecture

Merhaba beni de ekler misiniz? @yataydeli