You are viewing a single comment's thread from:

RE: Tarih Sınavında Yaşanan Trajikomik Olay

in #tr6 years ago

Aynen heleki benim gibi bir öğretim hayatı yaşıyan biri için mükemmel anılar ortaya çıkıyor. Hani derler ya hayatımı yazsam roman olur diye, öğretim hayatımı yazsam komedi filmi olur. :)

Sort:  

Nasıl bir öğretim hayatınız oldu ki? bu kadar malzeme birikmiş merat ettim. Bu platformda olmasa bile ileride belkide kitap haline getirebilir siniz.

İlk okulda hep sakin sessiz çocuktum ama liseye geçmemle patlamam bir oldu lise kimya lisesi olunca birde deneyler felan patlayan tüpler ayrıyetten benim lisede özgüvenimin tam yerine gelmesi kurduğum arkadaşlıklar lisedeki 10 arkadaşımla üniversitede aynı bölüme girmemiz siz düşünün :D

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56651.60
ETH 2364.32
USDT 1.00
SBD 2.27