You are viewing a single comment's thread from:

RE: Artık Satmasak?

in #tr6 years ago

Sert neo-liberalizm politikasını ya da bizimle belki de hiç uyuşmayacak bilmem ne ekonomi politikalarını öyke küreselleşecez, dünya bunu yapıyor diye en sert haliyle uygularsak olacak olan bu.

Satıldı satılanlar. Biz daha fazla acı çekmeyelim, biraz daha rahat harcayalım, zaten ekonomik krizden yeni çıktık, size ne manyak çözümlerimiz var bir bilseniz diye diye yedik bunları. Alım gücümüz, kaliteli ve küresel metalara ulaşma imkanımız artmış olabilir. Bu bizi sadece daha iyi bir tüketici yapar.

Tüket, daha güzel ve daha fazla tüket. Nereye kadar? Üretmedikten sonra bu borçlanmaktan ve ileride yavaştan yavaştan çökmemize neden olmaktan başka ne işe yarar?

Halbuki bir 10-15 yıl acı çekip, sonra o küresel metaları tüketmekten ziyade dünyaya satmak vardı şimdi. Acı çekmek kısmında vizyon sahibi, çocuklarının ve ülkenin geleceğini düşünenlerden başka kimsenin, hem de böyle hazır yemeye, borçlanmaya alışmışken, iktidarı ya da gelecek iktidarları acı çekmek, boğaz sıkma pahasına destekleyeceğini sanmıyorum.

Neyse çok yazdım yine. Elinize sağlık. Teşekkür ederim :)

Sort:  

Tespitlerinize katılmamak mümkün değil, ayrı bir yazı olarak paylaşılabilecek içerikte...Ben kamuoyunun uyutulmasına son verilip gerçekler anlatıldığında tahminlerimizin ötesinde karşılık bulacağına yürekten inanıyorum, yeter ki samimiyet ve dürüslük olsun.
Değerli katkınız için çok teşekkür ediyor, huzur dolu bir gelecek diliyorum
Selamlar

Haklısınız samimi bir şekilde sunulan olumlu bakabilirim ben de :) Teşekkür ederim.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 57645.95
ETH 2389.92
USDT 1.00
SBD 2.43