You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kulaklık Alma Rehberi / A Guide For Buying Earphone

in #tr7 years ago

Merhabalar,
Yazınızı okudum ve gayet aydınlatıcı buldum. İyi kulaklık deyince insanların aklına ilk etapta hep yüksek fiyatlar gelir. "Ulan kulaklığa o kadar para verilir mi?" sorusunu veya tepkisini milyon kere duymuşumdur. Unutulmamalıdır ki kulaklarımız hiç de "ucuz" değildir.

4 senedir Shure SE215 kullanıyorum ve çok memnunum. Başka kulaklık denediğimde eziyet gibi geliyor desem abartmış olmam. Neticede alışkanlık meselesi. Gerek düşük dB'de verdiği ayrıntılarla gerek izolasyonuyla benim için biçilmiş kaftan bu kulaklık. Geçenlerde, daha önceleri Audio Technica CKS90 kullanan bir arkadaşım kendisine kulaklık önermemi istedi. Ben de haliyle kullanıcısı olduğum kulaklığı önerdim. Siparişi verdi, kulaklığı edindi. Daha 2. gün "Hacı bu kulaklığın basları yetersiz" diye mızmızlanmaya başladı. Bana fazlasıyla yeten bas kalitesi adama yetmedi. Şimdi o 2 gün kullamadığı kulaklığı satışa çıkardı ve yeni bir tane sipariş etti. O da yetmezse kulaklık amfisi alacağını söyledi. Yani bahsettiğiniz gibi bu tamamen kişisel zevklere dayanan bir durum.

Sort:  

Evet, meselenin özü budur, arkadaşınızın yaşadığı deneyim güzel bir örnek olmuş. Yazımı okuduğunuz ve yorumunuzla desteklediğiniz için teşekkür ederim.

Rica ederim, böyle bilgilendirici yazılar görmek güzel.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62561.21
ETH 2449.99
USDT 1.00
SBD 2.64