Merhabalar

in #tr5 years ago

Merhabalar.
Nihayet dün akşam üzeri evime dönmüş bulunmaktayım. Son bir kaç gündür koşuşturma içinde olduğum için çok yorgun düştüm. Dün gece kendi yatağıma kavuşmamın rahatlığı ile ölü gibi uyumuşum resmen. İnsan ne olursa olsun kendi yatağını düzenini arıyormuş gerçekten. Bir de ardımda bıraktığım canları da çok özledim. Tren istasyonu ile evimin arasında bir kaç sokak var. Eve doğru yürürken annem ile karşılaştım. Biraz hava almak için beni karşılamak istemiş. Arkasında da bizim Atlas vardı. O beni görmeden ben onu gördüm hemen seslendim. Beni görür görmez nasıl koşmaya başladı görseniz. Bu tarz kavuşmaları hep internette bulunan videolardan izlerdim. Gerçekten çok güzel bir duyguymuş. Hatırlarsanız onu istasyonda bırakırken çok üzülmüştüm. Kavuşmamız ise aynı şekilde duygusal oldu. Bir süre sarıldık ardından eve doğru yürüdük.


İstanbul'da ki 2.günümde telefonum bozuldu. Bu yüzden 8 gündür ne paylaşım yapabildim ne de resim çekebildim. Yeni telefon alana kadar idare etmeye çalışacağım. En yakın arkadaşımın düğün telaşı başladı. 15 gün sonra tekrar İstanbul'a gideceğim. Mart ayının sonuna kadar bu böyle devam edecek. Ondan sonra rahatça kendimi buraya verebilirim.

Sevgiler,
TUĞBA


Posted from my blog with SteemPress : http://tugbagungor.steemblogtr.ovh/2019/02/05/merhabalar-2/

Sort:  

Hoş geldin, sefa getirdin.

Posted using Partiko Android

Hoş buldum Revan'cım sağol :)

hoşgeldin canım seni bir tek biz özlememişiz anlaşılan, sevgili canlar da yolunu gözlemişlerdir. En çok da onlar sevinmiştir döndüğüne :)

Hoş buldum canımmm. Öyle oldu canım bende onları özlemişim. Aklımın diğer yarısı da buradaydı. Sizi de çok özledim inan :)

Burada yazılarla da olsa o kadar güzel bağlar kurmuşuz ki insanın ister istemez aklı kalıyor. Biz de seni çok özledik bir an önce dönmeni bekliyoruz aramıza 🤗🥰

Yorgun ama mutluluklar biriktirmişsindir umarım...

Teşekkür ederim :)

Hoş geldiniz hocam. :)

Hoş buldum. Tamamen dönmeyi sabırsızlıkla bekliyorum hocam özledim valla :)

Bizde bekliyoruz hocam :) özlettiniz siz de kendinizi ;)


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

tekrar hoşgeldin canım, yolunu gözleyenler tek biz değil mişiz:)

İstanbul'da ki 2.günümde telefonum bozuldu

bozuldu demesek de, makinede yıkanmaya direnci bu kadarmış desek daha doğru olabilir sanki 😬😄

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by Tugbabeauty from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64231.88
ETH 3128.59
USDT 1.00
SBD 3.95