Kitap Alışverişi - Birinci Kısım

in #tr6 years ago (edited)

Merhabalar sevgili kitapseverler.
Sizlere geçen gün indirimlerden yararlanarak kitap alışverişi yaptığımdan bahsettim.
Kargolarım elime geçtiğinde sizlerle paylaşacaktım.
Beş gün içerisinde kargoların tamamı geldi. Fazla uzun olmaması ve sizi sıkmaması için iki yazıya bölüp öyle paylaşmayı düşünüyorum.

Sırası ile aldıklarıma geçelim mi?

DSCF2676.JPG

İlk kargom Bkm Kitap'tan geldi.

DSCF2677.JPG

Uzun süredir Bkm Kitap'tan alışveriş yapıyorum. Az kitap alındığınızda kitapları kutuya ekleyip göndermiyorlar. Onun yerine baloncuklu poşetlere koyuyorlar.
Aslında her ürünü göndermelerinde kutuya eklemeleri gerekiyor. Tamam benim kitaplarım zarara uğramadan geçti elime ama kargoda neler olacağını bilemeyiz. Bir şekilde hasara uğrama ihtimalleri var. Bunun için Bkm Kitap garanti belgesi ile gönderim yapıyor. Aklınızda bulunsun eğer kitaplarınız hasarlı gelirse mutlaka elinize geçer geçmez garanti belgesinde yazan numara ile iletişime geçin.

DSCF2678.JPG

İlk siparişim iki gün sonra elime geçti. Kitap seçimim Türkiye İş Bankası Klasikleri'nden oldu. Mutlaka her alışverişimde klasikler serisinden edinmeye çalışıyorum. Jane Austen - Gurur ve Önyargı kitabını hiç okumadım ve filmini hiç izlemedim. Merak ettiğim eserlerden birisiydi o yüzden almak istedim.

DSCF2679.JPG

Stefan Zweig'in büyük hayranıyım. Elimde bir çok kitabı bulunuyor. Mümkün olduğunca hepsini toplamamya çalışıyorum. Şu ana kadar en çok sevdiğim kitabı ise Satranç kitabı oldu. Hanüz okumadığım bir kaç kitabı daha var hepsini bitirdikten sonra hangisi en çok favorim olur bilmiyorum ama şimdilik Satranç favorim.

DSCF2680.JPG

Ertesi gün ikinci siparişim geldi.

DSCF2684.JPG

Yine kargoyu kutuya eklememişler. Bir çok kitap aldığımda ekleniyordu.
Bunu okurlarsa şikayet olarak algılamalarını istiyorum. Ne kadar zararsız gelse de hiç bir zaman zarar gelmeyeceği anlamına gelmiyor.
Ki kitap seven bir insan için bunun ne kadar önemli olduğunu bilen bilir.

DSCF2686.JPG

Yukarıda bahsettiğim garanti belgesini görüyorsunuz. Her hangi bir problemde arkasında yazan numaralarla iletişime geçiyorsunuz.

DSCF2688.JPG

Kurgu türü kitapları çok seviyorum. Scott Sigler - Uyanış ve Kaçış kitapları merak ettiğim ve bir türlü karar verip almadığım kitaplardı. En sonunda ikisini de aldım. Umarım severek okurum.

DSCF2689.JPG

Arka kısmında ki açıklamaları sağ tıklayıp resmi yeni sekmede aç derseniz yakından okuyabilirsiniz.

DSCF2690.JPG

Bilim Kurgunun kraliçesi Ursula K. LE Guin'den Karanlığın Sol Eli de listemde ekliydi. Sabırsızlıkla okumayı bekliyorum. Ursula benim ve bir çok kişi için gelmiş geçmiş en iyi kadın yazarlardan bir tanesi. Eğer okumadıysanız mutlaka kitaplarını okumalısınız.

Diğer kitap ise,
Fantastik kurguların baş yapıtı olan ve hepimizin bildiği Harry Potter serisi. Filmleri izledim tek eksiğim kitaplardı. İlk olarak serinin birinci kitabı olan Felsefe Taşı'nı aldım.
Alışverişlerimde birer birer ekleyip seriyi tamamlamayı düşünüyorum.

DSCF2692.JPG

Arka kısmında ki açıklamaları sağ tıklayıp resmi yeni sekmede aç derseniz yakından okuyabilirsiniz.

DSCF2693.JPG

Arkadaşımın tavsiyesi üzerine J.D Salinger - Çavdar Tarlasında Çocuklarını aldım.
Diğer kitap Gabriel Garcia Marquez - Benim Hüzünlü Orospularım oldu. Aslında ilk olarak yazar ile yazarın Kırmızı Pazartesi ya da Yüzyıllık Yalnızlık kitapları ile tanışmak istiyordum. Neden bilmem ama tercihim resimde gördüğünüz eseri oldu. Okuduktan sonra diğerlerini de okumayı düşünüyorum bakalım.

DSCF2694.JPG

Klasikler serime eklediğim diğer kitaplar. Alışveriş yaparken sitede belli bir ücret sonrası ücretsiz olarak Stefan Zweig kitapları veriliyordu. Benim tercihim yazarın elimde bulunmayan diğer Yakıcı Sır isminde ki kitabını ekledim.

DSCF2695.JPG

Arka kısmında ki açıklamaları sağ tıklayıp resmi yeni sekmede aç derseniz yakından okuyabilirsiniz.

DSCF2696.JPG

Bkm Kitap uzun zamandır hediye ayraç vermiyordu. Bu alışverişimde doldurmuşlar resmen.
Ve ayraçlara bayıldım. Arkasında bu gün kaç sayfa okudun diye bir işaretleme kısmı yapmışlar.

DSCF2698.JPG

DSCF2724.JPG

Ben geçenlerde @miniklady'e kalmaya gitmiştim o sırada İdefix, Bkm, D&R kargolarım gelmiş. Annem sağ olsun Steemit'e yazıyorum diye açmamış kolilerimi.

DSCF2699.JPG

İdefix kargo ve paketleme konusunda benim geçer onayımı aldı.
Özenle kolileyip göndermişler.

DSCF2701.JPG

Sipariş verirken kendime not ekleyip hediye paketi yaptırdım.
Bazen kendimizi şımartmamız ve mutlu etmemiz gerektiğini düşünüyorum.

DSCF2704.JPG

Ben bunu yaparken bile gerçekten mutlu oluyorum. Sizlerde denemelisiniz.

DSCF2706.JPG

Seni seviyorum kendim... 😍

DSCF2707.JPG

Agatha Christie benim henüz kalemi ile tanışmadığım yazar. Polisiye roman konusunda çok övülen bu yazarı ister istemez merak ettim. İnternet üzerinden okumaya nereden başlamam gerek diye araştırma yaptım. Sırasına dikkat ederek ilk üç kitabını aldım. İdefix'te bir tanesi yoktu ben resimde gördüğünüz iki kitabı aldım. Diğerini ise D&R alışverişime ekledim.

DSCF2719.JPG

Görsele Sağ tıklayıp resmi yeni sekmede aç derseniz kitap konularını ve açıklamalarını okuyabilirsiniz.

DSCF2709.JPG

İki Stefan Zweig kitabı daha. Çok seviyorum ne yapayım?

DSCF2711.JPG

İşte alışverişime sebep olan kitap. Öyle çok merak ediyordum ki bir ara tükenmişti. İdefix'te görünce bir de uygun fiyata yakalayınca hemen almak istedim. Bu alışverişime eklediğim ilk kitap buydu zaten.
Olumlu yorumlardan sonra ben de okumak istedim.

DSCF2718.JPG

Görsele Sağ tıklayıp resmi yeni sekmede aç derseniz kitap konularını ve açıklamalarını okuyabilirsiniz.

DSCF2715.JPG

Bu kitapta beni en çok içindekiler cezbetti. Sayfa araları gördüğünüz gibi çizimlerle dolu.
Gözleri doyuran bir kitap gibi duruyor. Kapak tasarımına ne demeli? Böyle güzel tasarımlara bayılıyorum.

İşte alışverişin bir kısmı bu kadar.
Kalan kısmını yazımın uzun olmaması ve sizleri sıkmaması adına yarın hazırlamayı düşünüyorum.
Umarım keyifle okursunuz.
Önerileriniz var ise yorum kısmına bırakabilirsiniz.

Sevgiler,

Bar and Lounge Logo.png

Sort:  
Bunun için Bkm Kitap garanti belgesi ile gönderim yapıyor. Aklınızda bulunsun eğer kitaplarınız hasarlı gelirse mutlaka elinize geçer geçmez garanti belgesinde yazan numara ile iletişime geçin.

Bunu keşke daha önce öğrenseydim. 6 kitap aldım, ona rağmen baloncuklarla kaplayıp göndermişlerdi sadece ve açtığımda hasarlıydı. Yani hasarlı değildi fakat ayrıntılar insanın sinirini bozuyor. Yıpranmışa biraz yakın olması falan.

Bu platformda bana "çok okuyorsun" deniyor ama benden çok okuyanlar olduğunu biliyordum. Okumak her zaman iyidir.

Paylaşım için elinize sağlık. Renkli ve güzel bir paylaşım olmuş.

Keşke o zaman söylemiş olsaydım. Bir daha ki sefere aklınızda bulunsun mutlaka hemen iletişime geçin. Okumak evet çok güzel bazen çok bazen az okuyorum vakit buldukça kitapla değerlendirmeye özen gösteriyorum. Teşekkürler yorum için.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by Tugbabeauty from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.039
BTC 69965.85
ETH 3540.49
USDT 1.00
SBD 4.71