You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kitap Alışverişi - Birinci Kısım

in #tr6 years ago
Bunun için Bkm Kitap garanti belgesi ile gönderim yapıyor. Aklınızda bulunsun eğer kitaplarınız hasarlı gelirse mutlaka elinize geçer geçmez garanti belgesinde yazan numara ile iletişime geçin.

Bunu keşke daha önce öğrenseydim. 6 kitap aldım, ona rağmen baloncuklarla kaplayıp göndermişlerdi sadece ve açtığımda hasarlıydı. Yani hasarlı değildi fakat ayrıntılar insanın sinirini bozuyor. Yıpranmışa biraz yakın olması falan.

Bu platformda bana "çok okuyorsun" deniyor ama benden çok okuyanlar olduğunu biliyordum. Okumak her zaman iyidir.

Paylaşım için elinize sağlık. Renkli ve güzel bir paylaşım olmuş.

Sort:  

Keşke o zaman söylemiş olsaydım. Bir daha ki sefere aklınızda bulunsun mutlaka hemen iletişime geçin. Okumak evet çok güzel bazen çok bazen az okuyorum vakit buldukça kitapla değerlendirmeye özen gösteriyorum. Teşekkürler yorum için.

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66765.98
ETH 3234.00
USDT 1.00
SBD 4.23