Şimdiden Vatana Millete Hayırlı Olsun!

in #tr5 years ago


Merhabalar.
Her seçim olduğu gibi içim kıpır kıpır kalktım yatağımdan. Güne tabi ki çocuklarımın kahvaltısını vermekle başladım. Bu sabah ki menümüzde ev yoğurduna bulanmış ekmek vardı. Onlara her zaman tavuk suyu vermiyorum. Ara sıra protein için yumurta, kalsiyum için yoğurt, demir ve magnezyum için de patates haşlayıp veriyorum. Hatta bazen vitamin içeriği yüksek olan yeşil mercimek bile veriyorum. Neyse onları doyurduktan sonra kendi kahvaltımı yaptım.


Kahvaltı sonrası çekirdek ailem ile oy vermek için çıktık. Bizimkiler de bu ülkede biz de yaşıyoruz deyip oy vermek için bizle gelmek istediler sanırım. (Atlas'ın objektiflere gülümseyip poz vermesine ne demeli?) Oyumuzu beraber kullanıp geldik. Umarım hakkımız da en hayırlısı ne ise o olur. Herkesin bu görevi vicdanları ile beraber layığıyla yerine getirdiğini düşünmek istiyorum.


Bu arada bizimkilerden uzun süredir bahsetmiyordum. Hepsinin sağlığı ve keyfi yerinde çok şükür. Hatta son iki gündür bu ufaklığı aralarında görüyorum. Kendisi küçük olduğu için çok oyuncu. Bizim koca iki eşşeği kendisine oyun arkadaşı edinmiş. Kalıcı olarak mı geldi bilmiyorum ama eğer öyleyse de hoş geldi. Başımın üstünde yeri var. :)


Tam bir çomar bir köpek değil mi bu? Sanırım büyüyünce bizim Kontes'e benzeyecek. Bakışları çok masum olabilir ama kanmayın siz. Çok fırlama ve oyuncu bir kuçu kuçu bu. Bugün hiç görmedim ama eğer temelli gelir burayı evi yani kendi mekanı olarak kabullenirse, ona ismim vermem gerekecek. Cinsiyetini bilmiyorum ama öğrenince ismini hep beraber burada verelim istiyorum. :)

 

Sevgiler,
TUĞBA


Posted from my blog with SteemPress : https://tugbagungor.steemblogtr.ovh/2019/03/31/simdiden-vatana-millete-hayirli-olsun/

Sort:  

Umarım hayırlı olur. Ömrü hayatımda en ilgimi çekmeyen seçimdi diyebilirim. Merak edip sonuca bile bakmadım. Herkes o kadar aynı gözüküyor ki gözüme.
En iyisi sizin kuçu kuçularınıza bakmak. İsim konusunda bir anime vardı hocam. Kahramanın bulunduğu dünyada herkes isimsizdi isme sahip olanın özel güçleri oluyordu, evrimleşiyordu resmen. Kahramanımız da sevdiği güvendiği karakterlere isim veriyordu, o aklıma geldi bi an. Tavsiye ederim baya pozitif bir anime sizin de çok hoşunuza gidecektir.

Pek anime izlemem ama bahsettiğinizi merak ettim gerçekten. Ismini öğrenebilir miyim? 🌷

Tabi hocam "Tensei shitara Slime Datta Ken" adı bu. İlk 3 bölümü sabırla izlerseniz sonrasında alışıyor insan.

You got a 15.97% upvote from @minnowvotes courtesy of @etasarim!


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by Tugbabeauty from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63050.55
ETH 2622.66
USDT 1.00
SBD 2.71