HAZİRAN AYINDA OKUNACAK KİTAPLAR

in #tr6 years ago

MAYIS (1).png
Görsel pixabay.com sitesinden alınıp düzenlenmiştir!

Merhabalar.
Haziran ayına girmenin verdiği heyecanla, sizlere bahsettiğim gibi Haziran Ayında Okunacak Kitapları bugün seçtim. Bu ay ki okuma listemi oluştururken özellikle Klasik'lerden ve Stefan Zweig'ten seçmeye dikkat ettim. Geri kalanlar ise tamamen rast gele seçilmiş kitaplar.

Yaz geldiği zaman kitap okuma oranım biraz düşüyor. Hem havaların sıcaklığından, hem de biraz daha aktif olmamdan dolayı. Yine de elimden geldiği kadar paylaştığım okuma listemi tamamlamaya çalışacağım. Şimdi neler seçtiğime geçelim mi?

HAZİRAN AYINDA OKUNACAKLAR

DSCF3049.JPG

1 - Her Şey için Teşekkürler - Tommy Wallach
2 - Uyanış - Scott Sigler
3 - Kaçış - Scott Sigler
4 - TERSYÜZ - Amy Harmon
5 - Gurur ve Önyargı - Jane Austen
6 - Yakıcı Sır - Stefan Zweig
7 - Kuyu ve Sarkaç - Edgar Allan Poe
8 - Benim Hüzünlü Orospularım - Gabriel Garcia Marquez

Ben kitaplarımı seçtim. Bugün @miniklady ile beraber 10 yıldır görüşmediğimiz lise arkadaşlarımızla akşam yemeğinde buluşacağız. Oradan da onlarda kalacağım. Telefondan yazı yazmak benim için sorun olduğu için, bugün tüm gün evde iki güne bölüp telefondan paylaşabileceğim yazılar hazırladım. Maile atıp telefondan kolay bir şekilde yüklemeyi deneyeceğim. Eğer başarabilirsem bu yazıyı sanırım yarından sonra paylaşacağım. Okumak için çantama Tersyüz kitabını aldım. Haziran ayı okumama bu kitap ile başlayacağım. Umarım kitabı severek okurum.

coffee-2306471_1920.jpg
görsel

Bu arada okunacaklar rafım yavaş yavaş azalıyor. Bir iki yeni kitaplar almam gerekebilir (bir iki dediğime bakmayın siz kendim bile inanmıyorum!) Bu yüzden yorum kısmına sizi etkileyen, sürükleyen, heyecanlandıran, ağlatan, güldüren, şoka uğratan, korkutan, mutlaka okumalısın diyeceğiniz kitaplar var ise benimle paylaşabilirsiniz. Önerilerinizi dikkate alıp listeme ekleyeceğim. Şimdiden okuduğunuz için teşekkür ederim.

Sevgiler,
DQmcpPcZQ2Sbrf9ihLBSejgW13ene6RZhH6uYeY8FsXiFyd.png

Sort:  

if you want me to resteem your post to over 72,500 followers go here https://steemit.com/@a-a-a

Başarılarınızın devamını dilerim.

Teşekkürler :)

Başarılarınızın devamını dilerim.

Merhaba, yazınız @try-market ve @kusadasi tarafından yürütülen küratör projesi kapsamında seçilmiştir. Proje yazısı hakkında detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz. Sonraki yazılarınızda "cointurk" etiketini kullanarak ailemizi genişletmemize yardımcı olabilirsiniz.

Cointurk Discord Kanalı

teşekkür ederim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63318.34
ETH 3108.17
USDT 1.00
SBD 3.97