Günaydın!

in #tr5 years ago


kaynak

Günaydın. Siz bu yazıyı okurken ben büyük ihtimal yolda kahvemi bitirmiş, enerjimi almış bir şekilde yola çıkmış olacağım. Hatta belki de aksilik çıkmaz ise İstanbul'a ayak basmış bile olabilirim. Blogumun boş kalmaması için bir kaç günlük yazıları dünden hazır hale getirdim. Wordpress benim yokluğum da onları sizler için otomatik olarak paylaşacak. Bu son zamanlarda sıkça kullandığım bir özellik oldu. Bazen yazı yazmak için müsait olmayacağımı anladığım da bir kaç gün önceden oturup yazacaklarımı hazırlıyor, yayınlanmasını istediğim gün ve saati seçip kaydediyorum. Şu ana kadar bu özellik ile hiç bir sorun yaşamadım.


Bu arada İstanbul'a her yıl başında olduğu gibi, Emel ile geçirmek için gidiyorum. Yılbaşını dışarıda kutlamayı pek sevmiyoruz. Açıkçası pek güvenli de bulmuyoruz. Yıllardır kızlarla birbirimizin evinde toplanır gönül rahatlığı ile yeni yılı kutlarız. Böylesi bizim için çok daha güzel oluyor. En azından kimsenin aklı kimsede kalmamış oluyor. Dört gün sonra da evime döneceğim. Bana ulaşmak istediğiniz de Discord üzerinden Tugbabeauty#3779 diye ulaşabilirsiniz.

Sevgiler,
TUĞBA


Posted from my blog with SteemPress : http://tugbagungor.steemblogtr.ovh/2018/12/30/gunaydin-3/

Sort:  

Congratulations @tugbabeauty! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 15000 upvotes. Your next target is to reach 20000 upvotes.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

Christmas Challenge - The party continues

You can upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64058.80
ETH 3150.15
USDT 1.00
SBD 3.99