Film Gecesi

in #tr6 years ago

Merhabalar.

Film izlemeyi en az kitap okumak kadar seviyorum. Sürekli bir şeyler izlerim ve bu yüzden bazı akşamlar izlemek için bir şey bulamaz duruma gelirim. Böyle durumlarda da internette hazırlanan film listelerini incelerim. Ben yıllardır film|dizi izlemek için bilgisayarıma indirdiğim Stremio programını kullanıyorum. Bu program hakkında detaylı yazı hazırlamıştım zaten. Yine de kısaca sevdiğim özelliklerine değineyim. Hemen hemen tüm filmlere erişim sağlayabiliyorum. Dizi ve filmleri favoriye ekleyip kütüphane oluşturabiliyorum. Kaldığım yerden zorlanmadan devam edebiliyorum. Bunlar benim işimi çok güzel görüyor. Neyse programımdan kısaca bahsettikten sonra geçelim bu gece izlemeyi düşündüğüm filmlere. Geçtiğimiz aylarda Gurur ve Önyargı kitabını okumuş sizlerle paylaşmıştım. Kitaptan uyarlanan Pride & Prejudice 2005 filminden de haberim vardı. Böyle durumlarda önceliği her zaman kitaba verdiğim için ilk olarak kitabından başladım. İzlemek hep aklımdaydı ama bir türlü sıra gelmediği için filmi izleyememiştim. Bu gece sıra filme geldi.


Gurur ve Önyargı'dan sonra izlemek için henüz bir şey seçmedim. Yukarıda gördüğünüz ilk 7 sıra da gördüğünüz filmler, daha sonra izlerim diye kütüphaneme eklediklerimin bir kısmı. Aşağılara kaymadan bu sırayı tamamlamak niyetindeyim.
Sırası ile ; Schindler'in Listesi - Gurur ve Önyargı - Persepolis - Grinç - Korku Seansı - Dünyalı - Paralel Evren


Film seçimimi yaptıktan sonra izlemek için kendime kış için alan hazırladım. Normal de film izlerken yatağıma sokulur öyle izlerim. Yatak üzerinde rahat sigara falan içemediğim için sıkıntı yaşıyordum. Bende bu bahane ile değişiklik yapmak istedim. @kucukprens'in taşınırken yatağını değiştirmiştik. Eski yatağı sağlam olduğu için ardiyeye kaldırmıştık. Bende onu alıp evin en sıcak bölgesine yani petek yanına getirdim. Annemin terasta kullanırız diye yaptığı minderleri ve tabureyi de alıp böyle yere oturma köşesi yaptım. Bu köşeyi kış için kullanmayı düşünüyorum. Ağaçlık alan fazla olduğu için İstanbul'a nazaran buralar gerçekten daha soğuk oluyor. Biliyorsunuz ev de yeni. Yeni evler ilk sene çok zor ısınır diyorlar(ne alaka bilmiyorum seneye göreceğiz). Çatı katında oturduğumu söylememe gerek yok aman aman. Uzun lafın kısası doğalgazı açsak bile zor ısınıyorum. Ki şu krizde de dikkat etmek gerekiyor. Bende çareyi bu yüzden petek dibine tünemek ile buldum. Hoş halimden de çok memnunum çünkü bayağı rahat bir köşe oldu. Çok uzatmadan hemen filmime geçeyim ben. Yazımın saatini de kurdum 04:00 gibi yayımlanır. Ben o sırada filmleri bitirmiş uyuyor bile olabilirim. :)
Okuduğunuz için teşekkürler.

Sevgiler,




Posted from my blog with SteemPress : http://tugbagungor.steemblogtr.ovh/2019/01/19/film-gecesi/

Sort:  

Kış alanına bayıldım çok güzel düşünmüşsün ☺️

Teşekkür ederim canım.:)

Tüneme kelimesini ilk defa duyar gibiyim :) Soğuktan ben de böyle bir tüneme alanı yapmalıyım :D

Şu soğuk havalarda çok işe yarar olduğunu söylemeliyim. Yapabilirsen eğer en kısa sürede peteğin dibine alalım sizi de :)

yer açın geliyorum :P teşekkür ederim.

Şila sanırım film izlemek için pek sabırsız, sanki onu bekletmişsin de canı sıkılmış gibi :)) ya da laptoptan dışarı atılan sıcak havanın keyfini çıkarırken uyuklamak üzere 😀

Sıcak alanlar diğer tüm kediler gibi onunda vazgeçilmezi. Oturayım artık diye beni bekliyordu orada. Ben oturduğum an oda kendisine yer yapacak aklı sıra. 😻

Tıpkı şu an olduğu gibi (aaa resim ters oldu yüklerken)😍
20190119_155340.jpg

film izleme alanın çok hoş olmuş bi an ben de peteğin oraya baktım kendime bişi yapabilir miyim diye:))

yıllar önce izlediğim gurur ve önyargı filmini burda görmek güzeldi..
film çok güzel hisler bırakmış bende ama o muhteşem dans sahnesinden başka bir şey hatırıma gelmedi şu an:)

Yapabilirsen değerlendir çok iyi oluyor petek dibi :) Filmi beğendim. Aşk temalı film ve kitaplardan "mıç mıç" olayları yüzünden bıkmıştım. Bu film tam tersiydi. Her şey çok güzel işlenmiş. Eğer hepsi böyleyse bu tarz dönemsel aşk konularını izlemeye ve okumaya devam edebilirim :)

Merhaba,

Yazınız C² ekibi değerlendirmesi ile Trliste kürasyon kuyruğu tarafından oylanmıştır.


Kürasyon kuyruğuna katılarak Steemit'te Türkçe yazılara siz de destek olabilirsiniz.

Sevgiler @trliste


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by Tugbabeauty from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63313.88
ETH 2629.50
USDT 1.00
SBD 2.76