En Anlamlı Gün

in #tr6 years ago (edited)

Bugün Muharrem İnce'nin İstanbul Maltepe'de büyük mitingi vardı. @miniklady ile geçtiğimiz gün gitmeye karar verdik. Bu sabah erkenden özenerek hazırlanıp, Emel'lerin evine doğru yol aldım. Günün anlam ve önemine yakışacak kırmızı rengini tişörtüm de tercih ettim. Bakmayın böyle hazırlandığıma dönüş resmimizi görseniz ne çile çektiğimizi göreceksiniz. Tabi bu çile bizim için tatlı bir çileydi. İnanın yaşanan her olumsuz şeylere rağmen iyi ki oraya gitmişiz diyebiliyorum.

 


Başına geleceklerden habersiz bir Tuğba ekliyorum buraya.

20180623_085535.jpg

Ben dünden beri miting için hiç uyumadım. Bu yüzden de yanıma beni dinç tutması için üç bardaklık kahve aldım. Şu an hala ayaktaysam bilin ki bu kahve sayesinde. Yazımı yazmayı bitirdikten hemen sonra uyuyacağım.


Miniğim ile buluştuktan sonra bindik arabamıza. Yolculuğumuz boyunca aynı yere gittiğimiz öyle çok insanla karşılaşıp selamlaştık ki anlatamam. Hepimiz bugün bu güzel heyecanı yürekten hissediyorduk bunu biliyorum. Biz de bu anı ölümsüzleştirelim istedik.

1-1.png

Elimden geldiğince kalabalığın bir kısmını çeksem de inanın sanki tüm İstanbul orada toplanmış gibiydi. Her ne kadar 6 Milyon insanın toplandığını söyleseler de bence bundan daha fazla kişi ile tek yürek olmuştuk. Bu kadar kalabalık ve kargaşaya rağmen inanın bir tane problem yaşamadık. Herkes birbirleri ile dayanışma içerisindeydi. Beni en çok bu etkiledi. Mesela @miniklady bir baygınlık geçirdi. Orada ki herkes yiyeceğinden, suyuna kadar her şeyini bizimle paylaştılar. Kendisi bu konuyu belki sizlere detaylıca anlatır. Öyle dayanışma ve yardımlaşma vardı ki insanın duygulanmaması elde değil. Biz böyle güzeliz Türkiye.

 


Miting alanına geldiğimiz de kalabalıklaşmadan resimle bu anı ölümsüzleştirelim istedik. Atatürk'ün kızları olarak Ata'mızı da aramıza almasak olmazdı tabi ki. Bütün çabalarımız, yaptıklarımız, hissettiklerimiz hepsi onun için. Her zaman onun izinde gitmeye ve onun ilkelerini benimsemeye özen gösteriyoruz. Atatürk'e ve Silah Arkadaşlarına hepimiz borçluyuz. Onları her zaman ve her yerde anmak bizim görevimiz. Miting hem eğlenceli hem de bilgilendirici bir şekilde geçti. Ben Muharrem İnce'yi gönülden destekliyorum. Umarım bu yolda daha fazla ilerler. Seviyesini düşürmeden çok güzel bir şekilde konuşma yapması benim çok hoşuma gitti. Kendisine gönülden başarılar diliyorum. Geleceğimiz için hayırlı olacağına da gönülden inanıyorum. Bu arada yağmur yağmasına, yakıcı sıcağın altında beklemeye rağmen hiç kimse bu alanı terk etmediyse demek ki bu adam doğru yolda! İnanın yeri geldi sırılsıklam ıslandık, yeri geldi sıcaktan bayılacak duruma geldik yine de tüm desteğimiz ile oradaydık. Sizler için resim çekerken ufak bir talihsizlik yaşadım. Telefonumu düşürdüm ve ekran tuzla buz oldu. Şu an cildimde gerçekten acı verici yanıklar var. Pişman oldum mu derseniz ASLA! İyi ki gitmişim. Hayatımda ilk kez bu kadar kalabalık bir miting gördüm. Benim ümidim çok fazla. Arka planda neler olur orasını bilemem Allah'la ve çalanlar arasında ama yine de bu kadar ilgi görmesi ve bu ilginin her geçen gün artması beni gerçekten umutlandırıyor. Umarım biz gençlerin geleceği ve tüm Türkiye için en hayırlısı olur.


 

O kadar bahsettim giderken nasıl hazırlandım nasıl özendim miting sonrası halimi de görün istedim. Gördüğünüz gibi yanıklar burada az çok belli olmaya başlamış. Yağmur sonrası tiplerde değişmeler başlamış. Burada araba ile artık dönüş yaptığımız zamandı. Ne kadar 8 saat ayakta ve 1 gün boyunca uyumamış olsam da yukarıda bahsettiğim o umut beni neşelendirmeye yetiyor.

Yarın büyük gün! Hangi partiden olursanız olun hiç fark etmez. Lütfen vatandaşlık görevinizi yapmayı ihmal etmeyin. Bir oy bir oydur! Benim oyumdan ne olur demeyin! Bu görevi yerine getirmek senin vatandaşlık görevin. Sadece yapmanız gereken şey, lütfen fanatikliği bir kenara bırakın, elinizi vicdanınıza koyup öyle gidin oy vermeye. Eğer verdikten sonra vicdanınız rahatsa doğrusunu yapmışsınız demektir. Ama yok fanatiklik durumda gidip oy verdiyseniz bilin ki kul hakkına girmiş oluyorsunuz. Bu konular derin konular burada belki pek konuşulması uygun olmaya bilir ama kimden neyi saklayacağım ki? Sizlere sadece tek ricam lütfen vatandaşlık görevinizi yapıp oy veriniz. Yıllar içerisinde neler yaşadık az çok biliniyor bu yüzden lütfen sandıklara sahip çıkın. Boş vaktiniz varsa sandıkların başında bekleyin haksızlıklara engel olmaya çalışın. Bunu söylemek ne kadar utanç verici bir şey değil mi? Maalesef son seçim de yakılan oylara gözümle şahit olduğum için size söylüyorum. Lütfen herkes bir yerlerde bir sandığa sahip çıksın!

 

Yarın ülkemiz adına hakkımızda hayırlısını diliyorum. Benim dileğim ise, umarım artık daha güzel, daha modern, daha fazla bilimle uğraştığımız, kadın şiddetinin, hayvan şiddetinin özellikle tüm şiddetlerin bittiği günlere uyanmak dileği ile. Ben artık uyuyayım ufak ufak yanıklardan dolayı sıtmalar tutmaya başladım. Okuduğunuz için teşekkürler.

 

Sevgiler,

 


Posted from my blog with SteemPress : http://tugbagungor.steemblogtr.ovh/2018/06/24/en-anlamli-gun/

Sort:  

Müharrem İnceye uğurlar, bugün kazanmalı ve Türkiye kazanmalı. Dün izledim mitingi müthiş idi, umarım sandıka yansımışıtır o kalabalık.

Meydanlara göre gerçekten olumlu şeyler olma ihtimali çok yüksek. Muazzam kalabalıklar karşıladı Muharrem İnce'yi bazılarının korkusu bunu televizyonda göstermeye yemedi. Bir sürü iletişim problemleri yaşattılar orada bize. İnternetlerimiz falan kesildi tabi bu yıldırır mı hayır. Eğer bu kalabalıklara rağmen değişik sorun çıkarsa bilin ki o sayım aralarında hile gibi şeyler olmuştur. Bunun benim için başka bir açıklaması yok.

İnce kazanırsa şaşırmam, meydanlar onun kazanmışdır diye ifade ediyor. Sandıqtan indiki iqtidar sıksa da şaşırmam, iqtidar her türlü yalana, talana, harama el atacak durumda.

Öyle valla Allah hakkımızda hayırlısını versin, fırsat vermesin inşallah.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by Tugbabeauty from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Güzel bir paylaşım olmuş...
Bende oyumu sabah erkenden kullandım...
Bugün umarım güzel bir gün olacak tüm Türkiye için... Demokrasi kazanacak ;)

Teşekkür ederim. Ne güzel yapmışsınız görevinizi yerine getirmekle. Umarım hakkımızda hayırlısı olur. :)

İlk önce yağmurda sırılsıklam olsakta sonrasında çıkan güneşle kıyafetlerimiz kurudu. Bu bile güzeldi

Aynen öyle katılıyorum size :)


Merhaba, yazınız @kusadasi ve @try-market tarafından yürütülmekte olan Kürator Projesi kapsamında seçilmiştir ve oylanarak desteklenecektir.
Yazılarınızda #cointurk etiketini kullanarak projemize dahil olmaya devam edebilirsiniz. Diğer projelerimiz hakkında bilgi alabilmek için @kusadasi'nı takip edebilir ve CoinTurk Discord Kanalı'na katılabilirsiniz.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63061.76
ETH 2602.70
USDT 1.00
SBD 2.75