You are viewing a single comment's thread from:

RE: Çocuklar İçin Lütfen Okuyun! | Donations For Children!

in #tr6 years ago

Gerçekten çok güzel düşünülmüş çok güzel bir proje. Güzel yüreğinizle başlattığınız bu yardım projesine elimden geldiğince destek olmaya çalışacağım. Steemitte böyle güzel düşünen arkadaşları görmek çok güzel. Çocuklar için yapılan yardım en güzel yardımdır. Bu yazınızı üyesi bulunduğum trteam deki arkadaşlarımla paylaşarak ve az da olsa sbd göndererek destek olmaya çalışacağım. Bu güzel düşünce için her ikinize de teşekkür ediyorum. Keşke herkes bu kadar düşünceli olsa. 😃

Sort:  

Katılıyorum söylediklerinize. Destek verdiğiniz için de ayrı bir teşekkür ediyorum. Sizler gibi iyi düşünceli kullanıcıların olması ayrı bir güzel. Teşekkürler tekrar.

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 61830.08
ETH 2986.99
USDT 1.00
SBD 3.73