10yearschallenge Trendi

in #tr6 years ago

Merhabalar.

Son beş gündür geçmişe dönük anı paylaşımları mutlaka dikkatinizi çekmiştir. Facebook üzerinden başlayıp tüm sosyal medyada #10yearschallenge etiketi altında yeni bir trend başladı. Zaten bu mecrada bu tarz şeylerin çok çabuk etkisi altına girildiğini görüyoruz. İnternet üzerinden yayılan akımlara pek ayak uyduramayan bir insanımdır. İlk kez trend haline gelen bir şeyi beğeniyorum. Henüz İnstagram hesabımdan paylaşmadım ama ilk olarak burada başlatmak istedim. Henüz yapıldı mı bilmiyorum ama bu vesile ile belki bu akımı Steemit'e taşırım diye düşünüyorum ve başlıyorum :)


Arkamda kadraja alamadığım @miniklady ve o dönem gözlerimden hiç çıkartmadığım lensler. Sahi şimdi ki aklım olsa asla takmazdım ama işte ergenlik dönemi kimseyi dinlemeden başıma buyruk alıp takıyordum. Bir de onlarla uyumak zorunda kaldığım günler olmuştu aman aman düşman başına! :)


Akım 10 senelik değişimi kapsasa da ben biraz daha gerilere gitmek istedim. İlk resimde saçlarımda çıtçıt vardı. O dönem 3-4 ay çıtçıt modasına uyup harçlıklarımla almış takmıştım. Uzun saç hevesi yaptırdı bunu bana şimdi olsa yapar mıyım asla. Zaten 2008 senesinde ki resmen bakınca çabuk uzayan saç yapısına sahip olduğumu görürsünüz. Az daha beklesem hayalime zaten erişecekmişim. Aaa hayır olur mu o zamanın Tuğba'sına laf anlatmak biraz zordu.


Cart pembe ojelerim ve cart renk rujumu gördükçe tebessüm etmeden duramıyorum. Kafamda ki tokayı hiç unutmam. Resimde çıkmamış ama o kadar büyük fiyonk kurdeleli taç ki anlatamam. Onu takar okula öyle giderdim. Bu yüzden bazen eski resimlere bakmayı çok seviyorum. Hem tebessüm edebiliyorum hem duygusallaşıyorum.


Sene 2006-2007 en eski resimlerimizden bir tanesi. Diğerlerini bulamadım ama bu resimde dostluğumuzu pekiştirdiğimiz dönemlerde. O dönem iri tokalar popülerdi sanırım. Kafam da yine yeniden absürt bir toka. Uyumsuzluğundan söz etmiyorum bile. Ah Tuğba ah. :)


2006 - En sevdiğim resimlerden bir tanesi. Bu o yukarıda ki meyve suyu hüplettiğim gün çekildi sanırım. Oje, ruj, lens ve tokadan belli :)


2008 En sevdiğim resimlerden ikincisi. Amasya'nın Merzifon ilçesinde Pir Baba türbesi var onun bahçesinde @miniklady çekmişti. Yüzüğe bakmayın ciddi bir şey değildi. O dönemler sevgililer kendi aralarında sanki çokta lazımmış gibi sözlenirler ya hani öyle bir şeydi işte. :)


2009 senesi. En sevdiğim üçüncü ve son resim. Cart pembe oje, ruj ve iri tokaları bıraktığım en nihayetinde özüme döndüğüm dönemdi. Yazımın sonunda sizlere "Tüm resimlerde değişmeyen tek şey ne sizce?" soru yöneltecektim ama vazgeçtim ben söylemek istiyorum. Değişmeyen tek şey kâküllerim olmuş. Uzun yıllardır benimle bir bütün oldukları için kâkülsüz halimi hatırlamıyorum bile. Hatta inanır mısınız kâküllerim olmayan tek dönemler çocukluk ve ortaokulun son seneleri. Ondan sonra sürekli kâkül kullanmışım. Ara ara bazen uzatma girişimlerinde bulunuyorum ama fazla uzatamadan direk kesiyorum. Öyle alışmışım ki kesmeye, bekleyemiyorum bile uzamasını direk alıp makası kesiyorum. Şimdi sıra size. Ben bu sayede geçmişe gidip geldim. Kah gülümsedim kah duygulandım. Varsa bu akıma katılmak isteyen paylaşmaya başlasın bakalım. Beni de etiketlerseniz paylaşımınızdan haberim olur. Okuduğunuz için teşekkürler.

2010 senesi ile son paylaşımı yapıp veda ediyorum.

Sevgiler,
TUĞBA

 


Posted from my blog with SteemPress : http://tugbagungor.steemblogtr.ovh/2019/01/18/10yearschallenge/

Sort:  

Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

:) şimdi paylaşımını görünce baktım, #10yearschallenge etiketi steemitte henüz sayılı da olsa başlamış :) ama tr de bayrağı sen taşıyorsun

pembe ojeli lensli fotolarına bayıldım:)
zaman tünelinde gibi hissettim kendimi:)

Tek kelimeyle harika bir nostalji olmuş gerhalin ayrı bir güzel canım 🤗

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by Tugbabeauty from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64344.88
ETH 2629.39
USDT 1.00
SBD 2.83