Tryardım Desteklenen İçerikler 15 Haziran 2018

in #tr6 years ago

post_main_pic.jpg

Tryardım Türkçe içerik oluşturucularını keşfetmeye ve ödüllendirmeye yardımcı olan kar amacı gütmeyen bir topluluk projesidir. Dünyanın dört bir yanından #tr tag altında buluşan Steemit yazarlarının içerikleri gönüllü ekibimiz tarafından seçilerek ödüllendirilmektedir. Ev hanımları, yazarlar, fotoğraf meraklıları, şefler, kısaca ortamı içerikleri ile güzelleştiren herkes katı kurallara tabi tutulmadan Tryardim hesabı tarafından desteklenebilir.

Türkçe paylaşım yapan tüm Steemit üyeleri #tryardim-upvote kanalından yazılarının linklerini göndererek projemize katılmaya davetlidirler.


Tryardim Günün Desteklenen Yazarları & İçerikleri

#Yazarİçerik
1.@yunustktyMerhaba Tarih Severler
2.@alkmaarMersin "Susanoğlu" ... (Gizli Cennet)
3.@baycanHerkese Şeker Tadında Bayramlar Dilerim...
4.@steemegeOkumayan bir şey kaybetmez... #2
5.@netknight⚽️ Dünya Kupası'nda 1.Gün ⚽️
6.@avinaBAYRAM GİBİ OLSUN İNŞALLAH...
7.@sudefteriDostum değil uykular...
8.@lakethefireBugünkü inceleyeceğimiz film Oliver Stone nun 20. uzun metrajli filmi “Snowden “
9.@theskyBaşarılı İnsanlar Neden Başarılıdır? Başarılı İnsanlar Neler Yapar?
10.@doctorbishopAma ben saçmalarım!
11.@elchinBu sabah uyandığımda bahçede suprizle karşılaştım . Doğa beni ödüllendirmişti
12.@bozgunEOS'un Blok Zinciri Sistemi Resmi Olarak Yayına Girdi
13.@irfandogan2018 DÜNYA KUPASI (RUSSIA) RESMEN BAŞLADI !

Trliste Kürasyon İzi Tarafından Oy Verilen Yazılar

#Yazarİçerik
1.@yunustktyMerhaba Tarih Severler
2.@elchinBu sabah uyandığımda bahçede suprizle karşılaştım . Doğa beni ödüllendirmişti

versuch_-_banner_-_tryadim.png


TrYardım Projesini Desteklemek İçin


Supporters - Destekleyenler


@timcliff - Vote Witness

@emrebeyler - Vote Witness

@oendertuerk

@pharesim - Vote Witness

@lukestokes.mhth - Vote Witness

@anadolu

@fetch

@trdaily

@omersurer

@enisshkurti

@realinfo

Moderatörler


@damla

@rdvn

@fetch

& MOTIVE EKİBİ üyeleri


Bu yazının geliri @trkasa hesabına aktarılarak topluluk yararına kullanılacaktır. Bizimle Discord üzerinden iletişime geçebilirsiniz.

Logo & Banner via: @oendertuerk

post_banner_gf.gif

Sort:  

Bayram bile olsa aradan güzel yazılar çıkmış ne güzel :))

@tryardim ve t0m emek verenlere teşekkür ederim. Herkese iyi bayramlar dilerim 😍

tebrik ediyorum arkadaşlar..
ve teşekkür ederim..😊

tesekkür ediyorum ve diger arkadaslari tebrik ediyorum.Herkese iyi bayramlar

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 67584.80
ETH 3438.61
USDT 1.00
SBD 2.70