21 Aralık Trliste Günün Seçilen Yazıları

in #tr7 years ago

Merhaba arakadaşlar, bu hesapta günlük olarak 3 yazı seçiyor ve destek sağlamak için listemizde yayınlıyoruz. Listemize seçilmek için yazıların kurallarımıza uygun olmaları gerekmekte.
Yazılarınızın liste kurallarımıza uyduğundan emin olduktan sonra #trliste etiketini kullanarak listemize aday olabilirsiniz.

İşte bugünün seçilen yazıları:

Seçilen arkadaşları tebrik ederiz. Tr topluluğuna listemiz aracılığıyla destek olmak isterseniz bağışlarınızı @trkasa hesabına gönderebilirsiniz.

Liste Kurallarımız

Sort:  

Seçilen arkadaşları tebrik ederim

seçilen arkadaşların adına teşekkür ederiz.

Seçilen arkadaşları tebrik ederim. Başarılarınızın devamını dilerim. Herkese bol şans, iyi eğlenceler.

Bende bu güzel yorumundan ötrü seni tebrik ederim yorumlarınızın devamını dilerim :)

Kazanan arkadaşları tebrik ederiz.

bende kesinlikle katılıyorum size

Tebrikler arkadaşlar yazılar çok güzel olmuş

evet bencede :) ve şu an duygularıma tercüman olduğun için sana da çok teşekkür ediyorum :)

seçilen arkadaşları tebrik ederim

@alpyasar Hocam siz tiyatro oyuncusumusunuz acaba

Keşke öyle bir kabiliyetim olsa :D ama ödev için kısa film çekmişliğim var

Arkadaşlar tebrikler. Yazılarınızın aksamadan devamını dilerim.
Elinize sağlık.

tamam o zaman ben de aksamadan arada benide seçmenizi beklerim.
hem siz yönetimden değilmisiniz. bi güzellik yapıp benide listeye aldırırmısınız :)))

yönetimde degılsınız derken hacı abey neden öyle yapıyosun

:D ne yaptım ben yaaa :))

Ellerinize sağlık

:D ALLAH razı olsun :) çok sağol :) benimde ellerimize sağlık hacı abi

Tebrikler arkadaşlar :)

kesinlikle hacı abi terlikleeeeeeerrr :) :D
ayaklarım üşüdü de :)

😂😂

Düzenli bir şekilde bu sistemin yürümesi gerçekten beni mutlu ediyor, teşekkür ederiz. Listedeki arkadaşların başarılarının devamını dilerim.

ya hacı abi en büyük yük burda kuratörümüzün üzerinde Her gün düzenli olarak seçiyor listeyi ALLAH razı olsun

Yine olmamış :( Kazananları tebrik ederim

:) hacı abi bu liste gün gelecek o kadar değerli olacakki.
lütfen pes etme İNŞAALLAH yakın zaman da senide listede göreceğiz ben inanıyorum :D

Çok teşekkür ederim iyi niyetleriniz için. Finallerim bitsin güzel konulara degicegim

İNŞAALLAH
bekliyoruz sabırla :)
ALLAH zihin açıklığı versin bide

Profilinize de baktim steemite karşı kafa tutuşunuz :) heyecanlanmamak elde değil

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56688.84
ETH 2388.88
USDT 1.00
SBD 2.28