Can Ciğer Kuzu Sarması 👀

in #tr7 years ago

Ciğerciler burda mııı?? El kaldırın lütfen. 🙌
Arnavut Ciğeri, en sevdiğimden..😍

image

Arkadaşlar bugün de yemeği beleşe getirdik, @by-yesilbag ın tabiriyle.😄 Bi ufak işimiz var diye dışarı çıktık, annemlerin oraya gittik. Yada geldik diyim hala annemdeyiz. Giderken boş gitmeyelim dedik, ne zamandır da canımız çekiyodu, ciğer alıp gittik.

Babam işte, annem kursta olunca ikisinide toplayarak eve varabildik nihayet. Hemen mutfağa attık kendimizi. Çünkü sevgili eşim işten gelince haliyle yine kurt gibi acıkmış.😄

image

Hemen yapılışına geçmek istiyorum lafı çok uzatmadan. Gerçi daha önce de paylaşmış olabilirim emin değilim, idare edin lütfen. 😊

Öncelikle patatesleri küp küp doğruyoruz. Sonrasında onları kızgın yağda kızartıyoruz. Onlar orda kızarırken biz ciğerleri una buluyoruz. Bu arada ciğer, dana ciğeri. Patateslerden sonra da ciğerleri kızartıyoruz. Ay bide güzel kokuyo ki kızarırken sormayın. 😋

Sonra bi kaba soğanları ince ince doğruyoruz. Tuzla bi güzel ovup yıkıyoruz. Bi yerde de ince ince maydanoz kıyıyoruz.

image

Sonra da bütün malzemelerimize biraz tuz serpip bi güzel karıştırıyoruz. Sonunda yemeye hazır ve nazır.😍

Yanına buz gibi ayran, biraz pilav.. Oooohh mis!
Ne zamandır canım çekiyodu. Ben şimdi bi güzel yiyim bunu. Buyurmaz mıydınız sizlerde bi tabak?😌

Bizden bugünlük bu kadar. Bir başka zaman bir başka tarifle görüşmek üzere.

Kalın Sağlıcakla 👋

☆ TR tagini ilk sıraya koymayı unutmayın! 🔝
Arkadaşlar hala Türk topluluğu olarak birbirimize yardım ve destek sağladığımız discort kanalımıza katılmadıysanız şimdi tam zamanı. Birlikte öğrenmek ve büyümek için hepinizi bekliyoruz. https://discord.gg/6QGRtKG

Sort:  

Resimlerini görünce insanın canı çekmiyor değil :) Olsaydı da yeseydik :) Teşekkürler.

:) valla oldu bizde yedik :) Artık kısmetse bi daha sefere :)

Yine döktürmüşsünüz. Ellerinize sağlık.

:) aynen çok şükür döktürdüler :) ve en güzel tarafı yemeği kaynanada yediğimiz için bulaşık sıkıntısı bize kalmadı :D

Bayılırım ben ciğere. Ama böyle biraz kuru olcak benim ciğerim. Genelde kurutulmasın istenir ama ben kuru seviyorum elimde değil. :) Afiyet olsun.

:) kuru kuru hacı abi :)
biz sadece yanında ayranla biraz ıslatttık o kadar. yoksa baya kuruydu çok Şükür :)

çok lezzetli duruyor. evimden çok uzak bir yerlerdeyim malesef :'(

:) çok geçmiş olsun :)
bizde evimizden çok uzaktaydık :) kaynana daydık :) orda yedik çok şükür :D

Heh şöyle,benim mevzular bunlar.Ellerine sağlık.

:) yemek bizim işimiz hacı abi :)
baya iyiyimdir bu konuda :) iyi yerim çok şükür :)

O zaman afiyet 😋 olsun.

Offf ciğer ennn sevdiğim demir deposu afiyet şifa olsun
🤗

:)) sağolun Allah razı olsun :)

Tebrik ederim.
Bu güzel yazınızla @trliste ‘nin günün yazıları listesine girdiniz.
Emeklerinizin karşılığı değil belki ama nacizane gönderdiğim 3 Steem hediyemi kabul buyurun.
@fakire1sadaka

Çok teşekkür ederim :) her türlü hediyeye açığız :)

Aynen karıcığım :)
ben de her türlü hediyeye açığım :) hemen bana gönder o steem leride :D yiyek :)

Benden habersiz alıyosun zaten aşkım bana bırakmıyosun ki :)))

:D sende açık bırakma bilgisayarda hesabını aşkım :)
görünce dayanamıyoooom :))))))))))))))))))))))

Belli belli :)))

Ben bilseydim beni de seçtirtirdim tr listeye :)
bana da bi 8 on yedi sbd atarsanız çok sevinirim :))

Cok etcil olan bir tek ciger yiyemiyorum. Patatesi ni toplamak.icin gelirim ama

:)) üzüldüm bak şimdi, ciğer sevilmez mi :)

Tebrikler! Yazınız Steemit Türk Topluluğu tarafından günün yazısı olarak seçildi. Detaylara buradan ulaşabilirsiniz.

Teşekkür ederim

:) bir gün de beni seçerseniz o listeye çok mutlu olabilirim. :)
o yüzden ben ce bunu bir değerlendirin :)
beni mutlu etmek bence çok önemli bir olay olabilir. :)

ayy ben buyururum seve seve nasılda canım istedi yemek işini halletmeme rağmen.eşim ciğer sevmediğinden hasret kaldım resmen yav olmaz ki :)

Gel gel :) Arada kendin için de bişeyler yap canım ya hep eşe çocuğa olmaz ki :)

imkanım olsa hemen gelirdim :D ah işte o benim en büyük hatam mı deyim ne deyim kendime bişey yapamıyorum malesef :/

:) olsun Rabbim ağız tadı versin

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 62082.09
ETH 2434.81
USDT 1.00
SBD 2.66