Yerli Borsalara Çağrı Etkiliği/Yarışması (Okuyup yorum yapan arkadaşlardan birine 2 SBD Hediye)

in #tr6 years ago

Yerli Borsalara Çağrı Etkiliği/Yarışması (Okuyup yorum yapan arkadaşlardan birine 2 SBD Hediye)

Bu etkinliği/yarışmayı kim başlattı bilmiyorum ancak başlatan, ödül veren ve destek olan herkesi gerçekten tebrik ediyorum. Başarılı olduğu taktirde burada ki herkesin işine yarayacak bir proje olduğu şüphesiz bir gerçek.

Bu proje kapmasında gerçekten çok çabalayan, dört koldan saldıran arkadaşlar var. Umarım onların çabası boşa gitmez. Ancak ben olaya biraz farklı bir acıdan bakmak istiyorum. Kendimi bu borsaların yerine koyduğum zaman steem veya sbdyi, siteme koymam için ne yapardım sorusunun cevabı herkes için farklı olsa da benim için en önemli etken talep kısmı olurdu sanırım. Ben bir ticaretle uğraşıyorsam ve bir satış yapmak istiyorsam, ilk olarak bunu satın alacak müşteri var mı diye merak ederdim. Bu durumda da bir müşterinin on kere bu ürünü istemesi mi yoksa on müşterinin bir kere bu ürünü istemesi mi diye sorulsa bana ben ikinci seçeneği seçerdim.

Herkes için bakış acısı farklı tabi ancak ben bu düşünceden yola çıkarak katılımcı sayısının artmasının daha faydalı olacağını düşünüyorum.

Katılımcı sayısı nasıl artar?

Benim gibi üşengeç insanlar ya da çok çalıştığı için vakit bulamayan insanlar için işleri biraz kolaylaştırırsak bence katılımcı sayısını biraz da olsa arttırabilir.

Süreyi kısaltmak adına kendimce küçük bir düşüncem var.

Öncelikle hazır metin kullanmak.
Hazır metin belki birçok kişi tarafından yanlış bulunabilir ancak bence bu hiçte sorun olmayacaktır. Bu borsalara sadece ''Steem ve Steemdolar(sbd)'nin sitenizde işlem görmesini istiyoruz.'' yazsak bile, bu onların dikkatini çekecektir. Bu insanlar herkes aynı şeyi yazmış diye düşünmek yerine, şu sayıda insan bu istekte bulunmuş diyerek isteklerimizi dikkate alabilirler.

İkincisi ise sadece borsaların destek bölümüne yazarak en etkili yolu kullanmaya çalışmak.
Tekrar etmiş olacağım ancak bu da aynı mantığa çıkıyor aslında. Bir kişinin aynı şeyi on kere istemesi mi, on kişinin aynı şeyi birer kere istemesi mi? Eğer ki aramızda işleri nedeniyle yoğunluk yaşayanlar varsa veya araştırıp uzun uzadıya yazıları hazırlamaya üşenenler varsa bu iki yolu kullanarak kısa sürede etkili bir destek sağlamış olacaklardır.

İki kripto para borsasına yazmamız yeterli olur mu bilmiyorum ancak benim düşünceme göre borsalarına btcturk ve koineks dışındaki borsalar bu taleplerimizle çok fazla ilgilenmezler. Ben bu nedenle bu iki borsaya öncelikli olarak yazılması taraftarıyım.

https://www.btcturk.com/yardim/bize-ulasin

https://koineks.com

Btcturk'e giriş yapmadan destek bölümünden yazabiliyoruz ancak Koineks'e giriş yapmamız lazım.

Site linkleri hazır. Şimdi yazı metnimiz lazım. Destek bölümlerine yazdıklarımızdan daha çok ne istediğimizi anlatabilmemiz lazım. Aynı şeyi yazmamız sorun olmayacağını düşündüğüm için isterseniz kısaca ''Steem ve Steemdolar(sbd)'nin sitenizde işlem görmesini istiyoruz.'' deyin, isterseniz benim yazdığım alttaki yazıyı kopyalayın isterseniz diğer arkadaşların yazılarını alıp yazın hiçbir önemi yok. En önemli etken katılımcı sayımızın artması.

Hazır konu buraya gelmişken benim gibi düşünen arkadaşlar varsa yorumlarda etkili ve genel bir dilekçe örneğini yorumlarda paylaşırlarsa belki yardımımız dokunur. Güzel, etkili ve genel bir dilekçe ile hem borsaların dikkatini çekmiş oluruz. Hemde katılım sağlamayan, vakit bulamayan arkadaşların işini kolaylaştırmış oluruz.

Bu projeye destek olur mu bilmiyorum ama bu şekilde bir dilekçe örneğini yorum olarak paylaşan arkadaşlar arasından en çok oy alan bir kişiye 2 sbd hediye edeceğim.

Benim yazdığım dilekçe;

1.jpg

Merhabalar
Steem ve steem dolar(sbd) kripto para birimlerininden herhangi birini, mümkünse ikisini de borsanızda artık görmek istiyoruz. Bizler steem ile ilgili al-sat yapmak için onlarca teferruat ile uğraşmak yerine sizin borsalarınızı kullanarak kendi ülkemiz de al-sat yapmak istiyoruz.

Steem platformu hakkında bilginiz var mı bilmiyorum ancak ben kısaca bahsedeyim; Yakın zaman içerisinde 1 milyon kullanıcı sayısına ulaşmış blockchain sisteminden oluşan ve insanların birbirlerini beğenmesi ile para kazanılan bir sosyal paylaşım platformu.

Steem platformu doğal olarak bu ödemeleri sbd veya steem olarak cekebilmemize veya yatırım yapmak istiyorsak bu iki kripto para birimi halinde işlem yapmamıza izin veriyor.

Bizler yani bu sistemin içinde ki aktif kullanıcılar olan Türk topluluğu steem coini, sbd veya her ikisini de kendi borsalarımızda da görmek istiyoruz. Bu sistemin içerisinde her geçen gün sayımız artmakta ve bu sistemi aktif olarak kullanan herkes gibi bizlerde kazançlarımızı ve yatırımlarımızı bu iki kripto para birimi ile yapmak zorundayız.

Bu kripto para birimlerinin sisteminize dahil edilmesi durumunda diğer kripto paralardan farklı olarak bu kripto parada sadece al-sat ticareti olmayacak; İnsanlar kazançlarını Türk Lirasına cevirmek için de, steem platformuna yatırım yapmak için de sizin sisteminizi kullanacak.

Bu durumda sadece bizler için değil, sizler içinde karlı bir iş olacağından eminim.

Lütfen steem veya steemdolar kripto para birimleri sisteminize dahil edilsin.

2.jpg

Canlı destek hattından da durumu ilettim ancak onun görüntüleri elimde yok. Talebimizi gerekli birimlere aktararak konuyla ilgileneceklerini söylediler orada da zaten.

Her birimiz önemliyiz. O nedenle ben yazmasam da olur yerine, ben yazarsam olur düşüncesi bence en güzeli.

Adımları kısaca özet geçecek olursak.

İstediğimiz bir örnek dilekçeyi koplayıyoruz ve

https://www.btcturk.com/yardim/bize-ulasin

https://koineks.com

ikisine de yolluyoruz.

Ben bu yarışmayı ilk olarak @murattatar sayfasında gördüm.

Yarışmanın duyuru linki:
https://steemit.com/tr/@murattatar/yerli-borsalara-cagri-yarismasi-3300-tl-degerinde-sp-oy-kitap

Bu linkten bütün detayları öğrenebilirsiniz arkadaşlar.

Sort:  

You got a 1.57% upvote from @oceanwhale With 35+ Bonus Upvotes courtesy of @trbtc! Delegate us Steem Power & get 100%daily rewards Payout! 20 SP, 50, 75, 100, 150, 200, 300, 500,1000 or Fill in any amount of SP Earn 1.25 SBD Per 1000 SP | Discord server

İçerik açıklayıcı ve sıkıntılarımızı ön plana çıkaran bir post olmuş, teşekkürler. Fakat; şahsi görüşüme göre, destek hesaplarında geri dönüşlerinin coğu sanırım bot mesaj gibi. banada birebir aynı mesajı attılar... Galiba ilk başta spam olarak görüyorlar ve bu şekilde bir mesaj atma gereği duyuyorlar. En iyi ulaşım, yine sosyla medya sayfaları gibi duruyor. iyi günler.

Bot mesaj olma ihtimali yüksek. Btcturk'ü daha önce kullanmadım ancak koinks'i kullandığım için biraz biliyorum. Destek bölümünden ulaştığımda bu tür sabit mesajlar gelsede daha sonrasından talep ettiğim işlemler yapılıyor. Benim anladığım kadarıyla burası otomatik cevap veriyor ve kategori haline getirerek öncelik sırasına göre bir liste yapılıyor. Öncelik verdikleri konular direk inceleniyor ancak diğer konular daha sonra incelenmek üzere listeleniyor. Bu nedenle ilk etapta aynı mesajı veriyor olabilirler ancak atılan mesajların spam olarak algılanacağını sanmıyorum açıkcası. Ama dediğiniz gibi sosyal medya hesaplarından da iletişime geçmek kesinlikle çok etkili olacaktır bu konuda size sonuna kadar katılıyorum.

Benim bu yazıda ön plana çıkartmayı hedeflediğim şey hiçbir şey yapmadan durmak yerine sadece bunları kısa sürede yaparak destek olunabileceğiydi. Onun haricinde vakti olan herkesin daha fazlasını yaparak taşın altına elini koyması bence de önemli ve gerekli.

@trbtc, hızlandırmak adına hazır şablon, bahsi geçtiği destek vermek isteyen ama bir sebeple uzun uzun yazamayanlar için güzel olmuş. Desteğin için teşekkürler ;)

@murattatar ben teşekkür ederim hocam projeleriniz ve çabalarınız için :)

You got a 1.45% upvote from @brupvoter courtesy of @murattatar!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 65988.06
ETH 3414.25
USDT 1.00
SBD 2.67