Steemit Türkiye Seçilen Günlük Yazılar (08.08.2017)

in #tr7 years ago

Merhaba Arkadaşlar

Ben Turk Kurator @baharoba .

.

(Bu ID'yi Türkiyede ki yazıları desteklemek amaçlı kurdum. Bundan sonra ''Günlük yazılar'' adlı listelerimiz bu ID'de toplanıp yayınlanacaktır.)
Bundan sonra Günlük 4 yazı seçimi yayınlanacaktır. (Hakeden yazılar yine oy alacaktır.)



NOT: 6-7 ağustos postlarına oy verilmiştir.


İlginizi çekebilecekler :

54.Uluslararası Troya Festivali - 54th International Troia Festival

@lastozgur adlı üyemize yazısından dolayı teşekkür ederim :)

Steemit Kullanım Kılavuzu - Part 6 (Steemit FAQ-TR)

@hknyasar adlı üyemize yazısından dolayı teşekkür ederim :)


Yeni Üyeler :

Introduce yourself post: Hello Steemit! 👍

@rintintin aramıza hoşgeldiniz :)


08.08.2017 Tarihinde Seçilen Yazılardan 4 Tanesi:

Rome is more than a city ! # 2 - Roma, bir şehirden daha fazlası ! # 2 ENG - TR

@kenan1989 adlı üyemize yazısından dolayı teşekkür ederim :)

Uzayda Yaşayabilen Canlı

@akbergu adlı üyemize yazısından dolayı teşekkür ederim :)

Türk komedisi hakkın rahmetine kavuşmuştur. Cenazesi bugün öğlen namazına müteakiben köy mezarlığına defnedilecektir.

@aneyefromturkey adlı üyemize yazısından dolayı teşekkür ederim :)

Renklerin Hayatımızdaki Yeri ve Anlamları ● № ❶ SARI

@ioseta adlı üyemize yazısından dolayı teşekkür ederim :)


Herhangi bir görüş veya şikayetinizde bana discord üzerinden veya steemit chat üzerinden ulaşabilirsiniz .

kullanıcı adım : baharoba
Sort:  

bana steemit i anlattıklarında sanal kütüphane oluşturmak amaçlı kurulmuş bir site demişlerdi bende hikaye kitabımı ekliyeyim dedim ve başladım yazmaya ama ne gören var ne bakan bir arkadaş hariç. bende 1. hikayeden sonra ara verdim

sanal kütüphane değil. Blog sitesi istediğiniz her şeyi paylaşmakta özgürsünüz kopya yapılmadığı sürece :)

Tekrardan hoşbulduk :) Destekleyen, vakit ayırıp okuyan, oylayan herkese teşekkür ederim.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 65216.94
ETH 3531.61
USDT 1.00
SBD 2.44