@tomris

in #tr7 years ago

Merhaba Steemit Dünya'sı.

Bu benim ilk postum. Aranıza yeni katıldığımı anlayacaksınız. İlk postum olduğu için. Ve bazı hatalar yapabilirim. Kuralları okudum, ama bilmeden hatalar yapabilirim.
Kendimi tanıtayım: Adım Tomris. '' Tomris'in anlamı ne demek? '' Sorusu sorulursa? Türk tarihinde ilk kadın ordu komutanı ve yöneticisi Tomris Hatun.

Hello! Steemit World

This is my first post in Steemit. You will understand that I joined new you. For being my first article. And I can make some mistakes.I read the rules. But I can make mistakes without knowing.
I introducade my self: My name is Tomris. If You asking the meaning '' What is meaning Tomris ?''First female army commander and administrator in Turkish history ''Tomris Hatun''

Source:''https://www.google.com.tr/searchq=tomris+hatun&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjgucTElqjYAhXKFZoKHdzYAkcQ_AUICigB&biw=1366&bih=662#imgrc=2DIRC6iEFv92QM:''

Sort:  

Hoş geldin..
@turbot !welcome

hoşbuldum :)

Merhaba @tomris,

Steem dünyasına hoşgeldiniz. Yeni bir kullanıcı olarak bilmeniz gereken
birkaç konuyu sizin için derledik.

Kullanım
İçerik üretirken dikkat edilmesi gerekenler
Botlar

Botlarda kullanmanız üzere size 0.002 SBD yolladım. Bazı botları kullanıp yazılarınıza oy almak için bu yazıyı okuyabilirsiniz.

Ayrıca, Steemit Türkiye discord sunucusu üzerinden bize anlık olarak ulaşabilir, tr topluluğuna aktif olarak destek verebilir, merak ettiklerinizi sorabilirsiniz.

Hoş geldin🤗

hoşbuldum :)

Hoşgeldiniz. Sizi de aramızda görmekten mutluluk duyduk.

teşekkür ederim. hoşbuldum. :)

Hoş geldin aramıza...

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58309.71
ETH 2617.30
USDT 1.00
SBD 2.42