Yapışma o direğe hanfendi?

in #tr6 years ago

Güne sinirli başladım, herkese selamlar ve kusura bakmayın. Bunu buraya paylaşarak sinirimi biraz dağıtmak istiyorum. Bununla alakalı bir minik yazı yazmıştım, ama burada anlatmak istediğim farkli bir konu olduğu için tekrar yazma ihtiyacı duyuyorum.

  • Metro ve Tramvaylarda insanların tutması için bir direk var ya? Evet evet hani kapinin yaninda ve koridorun ortasında. Lütfen hanfendi/beyfendi o direkle ilişki yaşarcasına bir münasabete girmeyin. Oranın amacı insanların ayakta dururken tutunarak yolculuk etmesi.

  • Bir diğer konu ise o direklere tutunurken bir kadının gelip elime yaslanması. Hayır benim rahatsız olma kısmını geçtim. Kadına taciz edermişim gibi bir görüntü oluyor. Halbuki tacizin kralını kadın bana yapıyor. Ama bunları bizim elit halkımıza anlatamazsın.

Sort:  

Geçmiş olsun kardeşim :) Maalesef çok düşüncesiz insanlarımız var...Bir de sen onun koluna yaslansan düşün neler olur...

İstanbul gibi bir yerde bence alışmalısın artık böyle durumlara. Yoksa sinir krizi geçirirsin Allah korusun :)

Hele yürüyen merdivenin solunda bekleyenlere ensesine tokat atıp geçsene lan kenara diyesim geliyor. Bide yolun ortasında konuşan bekleyenler var geç kenarda bekle konuş gebermezsin iki adım ötede beklesen. Bu konuda çok doluyum tolga anlatma bunları aklıma geliyor sinirleniyorum.

People who liked this post also liked:

Profil İncelemesi | 03 by @captainsailor

SBD/Steem Arttı Benim Oylarım Neden Artmadı? Bilbo'ya Anlatır Gibi Steemit #3 by @sauronbey

Neler Oluyor Hayatta #NOH by @nap-io

We are Discover Steem, if you like our work consider giving us an upvote. :) If you don't wish to receive recommendations under your posts, reply with STOP.

Yine isyanlar yine isyanlar, sen bu İstanbul'a alışamayacaksın :)

Başlık yüzünden saldırıya geçecek kadınlar var normalde ama Steemit'de var mı bilmiyorum. Yazıda belirtsen de farketmiyor :)

Küçük sehirde yasadigim için bir kere daha şükrediyorum :)

metrobüs maceraları; dünyanın hiç bir yerinde benzerini yaşayamayacağın bir "deneyim" serüveni.. istanbullulara Allah sabır versin :))

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63869.25
ETH 3055.04
USDT 1.00
SBD 3.88