Son zamanlarda ben

in #tr6 years ago

Pazar kahvaltısını kendi evimde yapabildim. Yaklaşık 9 gündür Trabzonda ailemin yanindayim. Ne kadar daraldım, ne kadar sıkıldım anlatamam...

IMG_20181125_101242.jpg

2 sınavım var ve bunların birisi pazartesi diğeri cumartesi gününde idi. Gereksiz bir şekilde 5 gün trabzonda vakit geçirmek zorunda kaldim. Ailemi ve arkadaşlarımı gördüm derken bana 3-4 gün yetiyor. Geriye kalan günler ise biraz rahatsız edici bir süreç.

Tatlımı hani nerede?

IMG_20181123_170048.jpg

Ne yani sadece kötü şeyler mi? Tabikide hayır. Galiba 6 tane sütlaç yedim. Neden mi? Çok güzel. :) Bunu açıklamak istemiyorum, sadece bir kelime grubu vereceğım. Hamsiköy sütlacı bunu araştırın.

Sabah Yürüyüşü

IMG_20181117_142139_Bokeh.jpg

IMG_20181117_141602.jpg

Pek sabah denmez buna. Ama özledim sonuçta. Normalde 6-7 gibi kalkar 1 saat yürür/tempolu koşardım. Güne daha dinemik başlamamı sağlardı. Geceleride rahat bir uyku çekmek için birebir bi aktiviteydi. Neyse Istanbuldayım ve reel hayata dönmem lazim. Benim sporum tramvaya binme çabasında artık. :)

Insanlar

IMG_20181117_162503_624.jpg

Bu kara sadece çok küçük bir insan toluluğunu ifade ediyor. Anılarını nesneler ile ifade edemediğim bir okadar kişı ve olay varki... Arkadaşlar ile görüştügümde aldığım tepki beni çok mutlu etti. Bölüm başkanı ve bazı hocalarımızdan bile aldığım tepki okul hayatımda bazı şeyleri doğru yapmış hissini uyandırdı bende. Sonuç olarak bu insanları görmek ve onlarla vakit geçirmek; bu vakiti değerlendirmemde en iyi yaptığım şeylerden biriydi. Şimdi steemit, utopian, dpoll ve steemhunt'a geri dönebilirim.

Sort:  

Source
#introduceyourself/#introducemyself

The “introduceyourself/introducemyself” tag is for creating one introductory post that tells us about you. Users are encouraged to use this tag exclusively for that, and not to reuse it.

More information:

The Game of Tags

Welcome to Steemit @tolgahanuzun :)

Welcome and have fun!

Welcome to Steem tolgahanuzun! Partiko is officially the fastest and most popular mobile app for Steem. Unlike other Steem apps, we take 0% cut of your earnings! You can also be rewarded with Partiko Points while using Partiko and exchange Partiko Points for upvotes!

Partiko for Android can be downloaded here on Google Play and the iOS version is available here on the App Store.

If you have more questions, feel free to join our Discord channel and ask @crypto.talk, we're always here to help!

Thank you so much for your interest!


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Merhaba. Yazınız C² ekibi değerlendirmesi ile Trliste kürasyon kuyruğu tarafından oylanmıştır. Sevgiler.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 63597.74
ETH 2476.06
USDT 1.00
SBD 2.53