Sort:  

Dönüş biletimi almıştım ve aşırı parasızdım. Mecburen bindim ama o dönemde birkaç panikatak daha yaşadığım için tekrar binmedim. Ayrıca dönüş için birkaç arkadaşıma da bilet aldırmıştım :)

tamam o zaman endişelenecek bir şey yok, iyisiniz, bana güvenin :D

güzel yazınızı bizimle paylaştığınız için teşekkürler .)

Ben teşekkür ederim fakat hastalığım sonraki yıllarda kötüleşti o nedenle güvenemedim

.) eyvahlar olsun.

bir arkadaşım vardı bulunduğum şehre gelmişti bugün sinemaya gidelim dedim ben sinemaya giremiyorum panik atağımdan dolayı dedi tamam gidelim bir dene, kötü olursan birlikte çıkarız dedim tamam dedi gittik. film başladı bi iki kez nasıl çıkalım mı dedim tamam iyiyim dedi. film hakkında bir iki şey konuşmaya çalıştım filme konsantre oldu falan biraz kötü olduğunda da direndi. filmi bitirebildi. bunu yendim teşekkür ederim dedi. tabii ki uçak korkusu apayrı bir boyut lakin filme bile giremeyip kötü olan birinden söz ediyorum. ki siz çok kötü bir tecrübe yaşamanıza rağmen tekrar uçağa binebilmişsiniz. mecburiyetten de olsa. bu yüzden iyi olduğunuzu düşündüm, sonradan kötüleşmesi iyi olmamış, belki de mecburiyetlere ihtiyacınız vardır?
umuyorum şu an iyisinizdir .) sağlıcakla kalın

Evet belki bir gün binerim. İyi dilekleriniz için teşekkür ederim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56679.48
ETH 2377.65
USDT 1.00
SBD 2.26