Konumuz Üşengeçlik 😏

in #tr6 years ago

_20180623_141916.JPG

Çalışan demir nasıl pas tutmuyorsa çalışmayan demir de artık tahtalaşmaya başlıyor gibi geliyor bana (:
Tamamen kendime İthafen söylüyorum bunları ...
Bilmiyorum üşengeçlikle aranız nasıl ama ben ciltlerce kitap yazabilirim bu konuda ((:
Ama üşenirim. 😏

Misal sabah kalktığımda -sabah dediğimde 11 falan- evde ekmek yoksa üşenirim, ekmek almaya gitmem, aç kalmayı tercih ederim o gün, yani o derece... Ve bu ekmek olayını hep yapıyorum. Hem zaten ekmek zararlıymış da. O zaman sorun yok bana kalırsa.

Zaten bana kalırsa, bana kalmasın bişeyler.((:

_20180623_141949.JPG

Bu yüzden atik insanlara saygı duyarım. Bir anlamda hayatı onlar tat alarak yaşıyormuş gibi düşünürüm.

Bi keresinde Konya da huzur evine ziyarete gitmiştim, teyzenin biri taa Aydın' a güne gitmişti. Üstelik günü birlik, üstelik yaşlı haliyle,
üstelik ben evimin altındaki pastaneye gitmeye üşenirkene... 🙄

ve nasıl bir yaşama sevinciyse artık ....

O teyzenin yaşama sevincinden dilemiştim o gün kendim için...

_20180623_141929.JPG

İnsanı tembelliğe iten baş etken çalışmamak bence. Çalışırken daha düzenli oluyor insan, daha planlı, programlı...
Daha az üşeniyorsun bir anlamda...
Sorumluluklardan ötürü olsa gerek...

Herneyse işte çok uzatmaya gerek yok bence.
Kendinize iyi bakın ...
Misal ben iyi de bakmıyorum kendime ... 😏

Sort:  

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için Tryardım Desteklenen İçerikler 24 Haziran 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

Özgün yazı için teşekkür ederim. Yazılarınızın devamını dilerim.

Teşekkür ederim 🙂

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 67002.47
ETH 3459.18
USDT 1.00
SBD 2.65