Halide Edip - Vurun Kahpeye

in #tr6 years ago

DSC_2370.JPG

Okuma serime klasik bir kitap ile devam ediyorum. Okul yıllarımda her defasında karşıma çıkan fakat bir türlü okumadığım kitabı bugün itibari ile okuma fırsatım oldu...

DSC_2374.JPG

Kitabın anlatımı biraz ağır ama yarısı zaten eski kelimelerin açıklamaları ile dolu...

DSC_2373.JPG

Genel olarak ise kitapta anlatılan toplumların yükselişinde ve sancısında eğitim in önemi vurgulanmakta ... Eğitim almamış toplum ve eğitimli toplumlar arasındaki fark. .. !

Yine görüşebilme ümidi ile...

Sort:  

Bende Halide Edip Adivar'ı okumayı severim.En son Handan romanını bitirmistim.Kadın haklari ve toplumda kadının yerini anlatim tarzi bana cok güzrl gelir.

Kesinlikle öylesine değil de bir amaca, bir şeylere değinme amaçlı yazan bir kadın. Birde Halide Edip Adıvar ı erkek sananlar var ((:

Merhaba, ben #cointurk ekibi adına yeni başlatılan resteem projesini yürütüyorum.
Bu paylaşımınız rastgele olarak seçilen 10 bedava resteem yapılacak yazıdan biri olarak seçilmiştir.
Proje yazımıza buradanulaşabilirsiz.
Discord kanalımıza da katılmanızdan memnuniyet duyarız.

Kalp agrisini okumustum cok da guzeldi

Eminim ki güzeldir 👍 okunacaklar listesine +

Please transfer me a little more pain, very difficult I beg

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63725.17
ETH 2619.74
USDT 1.00
SBD 2.82