Aksesuar Boyamalarım - "Mantar 🍄 "

in #tr6 years ago

_20190302_135355.JPG

IMG_20190226_230327_997.jpg

Öncelikle güzellik dolu bir haftasonu olsun.

Gece elime geçen ve boyanmaktan kurtulamayan mantarcıkların ilk hali, gelişim ve son halini paylaşmak istedim ...

_20190302_132919.JPG

Öncelikle aksesuar olarak aldığım ve herhangi bir raf ya da çalışma masasının üzerinde de çok şirin durabilecekken benim mantarlarım kaktüslere arkadaş olarak yerlerini aldılar

IMG_20190227_010015_922.jpg

Ufak parçalar olduğu için bir hayli uğraştıran, hatta ekstra dikkat isteyen, bir miktar göz yoran, fırçayı milim kaydırınca panikleten, bitmiş halini çıplak gözle seçemediğim fakat resmini çektikten sonra farkettiğim zaman uğraşa değdiğine kanaat getirdiğim bir üründü (:

_20190302_132901.JPG

Ayrıca farkettim ki ufak işlerle uğraş bir nevi dikkat dağınıklığını hoş karşılamadığı için uzun süre odaklanmanıza, dikkat süresini uzatmaya yardımcı oldu ...

Tabi severek veya sevmeyedebilinir ama isteyerek yapmak en etkili anahtar niteliğinde ....

IMG_20190227_013006_095.jpg

Saksıların içindeki yerlerini öyle benimsediler ki sanki topraktan bitmiş gibi, sanki ana yurtları olan toprağa değince daha mutlularmış gibi ...
Hissettim, hissettirdiler....

Sevgiyle sevdiklerinizle ...

Sort:  

kaktüslere düşkün biri olarak onların yalnız kalmamalarına sevindim, tatlı minik arkadaşları olmuş:) elinize sağlık..

Teşekkür ederim. Kaktüs düşkünlüğü demişken "ne çeşitler var elinizde" diye devam ettim ister istemez 🙈😀 çünkü ciddi anlamda farklı bir ilgim var. Birde bilginiz varmıdır kakyüs dikeni elden nasıl çıkıyor 😎

bende genelde çok uzun yaşamıyorlar iyi gelmiyorum galiba:)
çok vardı ama şu an biri yuvarlak diğer ikisi yassı şekilde olan kaldı isimlerini bilmiyorum🤷‍♀️
kaktüs dikenini nasıl çıkarıyorsun, bir defa elimden cımbızla zor çıkarmıştım 🤦‍♀️

Ya kafalarına göre yaşıyorlar bence ((: bende anlamıyorum herşey yolunda oluyor ama bir kaç tanesi yaşamına son vermişti ansızın 🤷‍♀️ dikenine gelince ne denedimse olmadı 5. ayımıza girdik şimdi parmağım şişmeye başladı 🤦‍♀️ ertelemek en büyük laneti galiba insanın 😏

oo geçmiş olsun, nasıl 5 ay oldu, şişti🤷‍♀️ doktora gitmeme konusunda benden daha dirayetlisi de mi varmış 🤦‍♀️
bence git belki birkaç dakikalık bir şeydir:/


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63964.02
ETH 2592.87
USDT 1.00
SBD 2.75