Ahşap Boyamalarım - 8 "Takı Kutusu"

in #tr6 years ago

IMG_20190219_191146_207.jpg

Beğeninize sunmak istediğim bir diğer ürün çekmeceli takı kutusu...

Biraz sade ve iç açıcı olması açısından fazla desen ve koyu renkler tercih edilmedi .

_20190219_211826.JPG

Üzerine el boyama çiçekler çizilerek biraz hareket katıldı.

Umarım güzel günlere şahitlik eder.

_20190219_211906.JPG

Her seferinde belirtiyorum ama gerçekten insan için besin ne ise farklı alanlarda meşguliyet de o galiba... Normal işi saymıyorum. Zira o zorunluluk.

Ki kast sistemine girmiyorum bile.

_20190219_211813.JPG

Çalışmanın zorunlu üssü zorunlu olduğu günümüzde sıkıcı, kırıcı, yorucu tüm olaylardan arınma yöntemleri olmalı insanın. Bu yöntem bir kitap olur, bir kedi olur, bir çocuk olur ama bi başka insan olmazmış gibi geliyor bana :(

_20190219_212153.JPG

Bu kadar düşük moddan sonra tabiki size her zaman ki gibi "herşey gönlünüzce" diyeceğim. (:

Gerçekten her şey gönlünüzce ❤️

Sort:  

Sahibi de şirin bir kız çocuğu (: teşekkür ederim.

Güzel tasarımlar eline sağlık

Teşekkürler .

Bayıldım 🥰

Çok teşekkürler ((: olumlu dönüşler daha da mutlu ediyor ☺️❤️

Böyle güzel hobilerle uğraşmak gerçekten çok güzel. Şirin kızımız hediyesini görünce kimbilir ne çok sevinecek 😊

Yakın olsaydın bir tane de ben isterdim 😀

😂 Hangi şehirdi acaba

😂🤗

Posted using Partiko iOS

(: uzaklık dediğimiz bir kargo arası değil mi 😎

Yani bana özel takı kutusu mu yapacaksın 🥰 👏🤗🤗

Neden olmasın 😀

hoş olmuş:)

Teşekkür ederim 🙂


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.027
BTC 60678.52
ETH 2339.38
USDT 1.00
SBD 2.48