Ahşap Boyamalarım - 4 "Hamur Kabartma Tekniği"

in #tr6 years ago

IMG_20190116_160528_945.jpg

Dönemin başında aldığım ahşap çay tepsileri ancak dönem sonunda tamamlanabildiler... Çünkü ben onların, çay tepsisi olarak geldikleri bu hayata tablo olarak devam etmelerini istedim. ((:

_20190118_182936.JPG

Tablo olmalarına karar verdikten sonra yetinmedim üç beş tekniği üzerlerinde deneme kararı da aldım ((:

8 kat attığım boyadan sonra dışını çatlatma kararı bile aldım ki bir ürün üzerinde çatlatma yapılacaksa en fazla iki kat boya atmanız yeterli 🙈

_20190118_182924.JPG

İçinden bahsedecek olursam da mermer doku tekniği uygulandı ki bu da oldukça yorucu bir işlemdi ...🥴

Bir başka yazı da mutlaka değineceğim ...

IMG_20190116_231223_477.jpg

Tutkal, tuz, sıvıyağı ve unla yoğurduğum hamurdan hamur ile kabartma tekniği uyguladığım üç farklı tablo yaptım.

Bunun için en az üç renkli fotokopi lazım işlem yapılacak desen için. Birincisi tüm olarak dekopaj yapılırken ikinci resmi parçalayarak kabarmasını istediğimiz yerleri hamurla kabartıyoruz. Üçüncü resmi yine kesiyoruz parçalarına ki iyice kabarsın. Biliyorum hiç bişi anlamadınız ((:

Zaten zor bir işlem. 🙈🥴

Ama benim limon ağacım güzel oldu (:

Bir çeşit boyutlu bir şey gibi de düşünebilirsiniz kısacası (:

_20190118_183047.JPG

Şimdilik yetsin ...

Yine yazmak ümidiyle (:
Hoşçakalın.

Sort:  

El emeği ile ortaya çıkan şeyleri çok seviyorum. Sizinde çok güzel olmuş tebrik ederim.

Çok teşekkür ediyorum ki (:

Ne kadar güzel ya, hayranlık duydum.

Çok sevindim (: ve teşekkür ettim. (:

Ellerinize sağlık çok güzel el emekleri olmuş. Yaparken de keyiflidir eminim ☺️

Çok teşekkürler (: Gerçekten keyifliydi ki ne yapacağını bildiğin zaman daha keyifli ve kolay oluyor 🙏

elinize sağlık çok hoş olmuş:)

Teşekkür ederim . 🙂

Merhaba,

Yazınız C² ekibi değerlendirmesi ile Trliste kürasyon kuyruğu tarafından oylanmıştır.


Kürasyon kuyruğuna katılarak Steemit'te Türkçe yazılara siz de destek olabilirsiniz.

Sevgiler @trliste


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Hocam bunların sağlamlık durumu nasıl oluyor, çok güzel olmuş elinize sağlık.

Teşekkür ederim, hocam gittiği yere kadar (: Başka bir tabirle sıkılana kadar. Yoksa kendisine birşey olduğu yok. (:

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63183.53
ETH 2643.93
USDT 1.00
SBD 2.78