Ahşap Boyamalarım - 13 "Kitap Kutusu"

in #tr5 years ago

_20190430_181706.JPG

Öncelikle iyi geceler herkese ... İyisiniz güzelsiniz inşallah 😊

Bizde bol yorgunluk, halsizlik hakim (: galiba bahardan...

Bu defa yükü bahara yükledim, çünkü benim hiç payım yok 🙈

_20190430_181729.JPG

Bu arada hobi işlerime az da olsa devam edip bitirdiğim orta boy kitap kutumu beğenilerinize sunuyorum. (:

Galiba ben yaptım diye bu da güzel oldu🙈

_20190430_181716.JPG

Üst desen el boyama... Lakin daha çok geliştirmem gerek çiçeklerimi.

Kaldı ki resim çizme sorunluyum. Beynimdekini kağıda aktaramamak gibi devasa sorunlarım var ama bu biraz teknik ile yapılıyor ve ben kendime hayretler ediyorum ((:

_20190430_181746.JPG

İç kısım dekopaj ve stencil...

Kutunun genelini eskitme kremi ile eskittim

Eskiye özlem ürünlerde eskitme yaparak gün yüzüne çıkıyor bende ((:

Bu antika ilgimi yenemeyeceğim galiba. Zira insan bile eskiyor üstelik bir meta, bir eşya değil iken 😏

Umarım güzelliklere şahitlik eder 🗃

_20190430_181655.JPG

Herşey gönlünüzce ❤️

Sort:  

Galiba ben yaptım diye bu da güzel oldu

Harika bir sonuç :) Elinize sağlık güzel bir çalışma olmuş. Bunları satıyor musunuz yoksa kendinize mi saklıyorsunuz ?

Teşekkür ederim 🙂 özellikle biriktirip hem de satıyorum 🙂

You got a 16.69% upvote from @minnowvotes courtesy of @etasarim!


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır. @c-squared hesabı topluluk witness'ı olarak faaliyet göstermektedir. Projemizi desteklemek isterseniz bize buradan witness oyunuzu verebilirsiniz.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63131.59
ETH 2586.04
USDT 1.00
SBD 2.78