Ahşap Boyamalarım-11 "Ekmek Kutusu"

in #tr5 years ago

_20190413_215659.JPG

Bir pazar akşamından merhabalar ... (: iyisiniz güzelsiniz inşallah ...

Nisan, yağmurlarına doyuruyor sağolsun (:

Nisan ayı ve yağmur demişken nisan yağmurunun şifalı olduğuna dair inançlarımız vardı, sahi ne oldu onlara 🙈 ki ben hala inanırım da ....

Küçükken özellikle nisan yağmurlarında ıslanırdık, yüzümüzü falan yıkardık. Hatta bi kapta biriktirir içerdik falanlar filanlar ... 😏

Sebebi ise boyu ve saçı uzatıyor, cildi güzelleştiriyor oluşuna inancımızdı.
Nerde yanlış yaptım bilemiyorum ama boyumu pek uzatmadı 😄

_20190413_215740.JPG

Hatta nisan yağmurlarının faydalı olduğuna dair inançları bilim de bir ara desteklemişti, fikrinden vazcaymadıysa ((:

"ilkbaharda doğanın hareketlenmeye başlamasıyla bitki ve çiçek tozları, reçine ve çiçek polenleri atmosfere karıştığı için Nisan ayında yağan yağmur, havadaki bu maddelerle beraber yeryüzüne düşer. Düşen bu yağmurun kullanıldığı bölgeye ya da içtiği vücuda olumlu etkileri olur." gibi bir açıklamaydı ((:

Bahsetmeden geçmeyeyim mevlana döneminde de Nisan taşı adı verilen kaplarda nisan yağmurları biriktirilir misafirlere ikram edilirmiş (:

_20190413_215803.JPG

Herneyse, görsellerle ne kadar ilgili bir yazı oldu ... 🙈 Konunun çok dışına çıktım galiba ya da pardon konuya hiç giremedim ((:

Bu seferki ürünüm ekmeklik...
Ya da abur cubur kutusu da olabilir.
Mutfak ürünü olduğu için bolca aşçı dekopaj uyguladım, resmin bir kısmı el boyama ile tamamlandı. Renklerden anlaşılacağı üzere (:

(: üzeri eskitme kremi ile eskitildi.

Kullanıldığı mutfakta hep huzura şahit olur umarım.

_20190413_215714.JPG

Her şey gönlünüzce ❤️

_20190413_221721.JPG

Bu da bir diğeri.🌹

Sort:  

Amin hocam elinize sağlık gayet güzel bir çalışma olmuş, oldukça doğal ve samimi duruyor. Nisan yağmurları şifalı olduğunu sizden duyuyorum baya geç haberim oldu anlaşılan. Nisan da doğmama rağmen bilmemem de benim ayıbım diye düşünüyorum :) Teşekkürler. Bilgiler, resimler eşliğinde gayet güzel olmuş.

Yorum için ben teşekkür ederim 🙂 Ayrıyeten hocam yeni nesilseniz çok normal 🙈 yeni nesil dediğim 90 üstü ... Yağmurlar yağarken bi değineyim dedim (: cidden biz şifalı diye bilirdik. Islana ıslana büyüdük 😄


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 55117.74
ETH 2310.18
USDT 1.00
SBD 2.31