Ahşap Barbie Evi Yapım Aşamasında (:

in #tr6 years ago

IMG_20190127_000810_550.jpg

Yeni ürünüm mdf ahşap barbie evi (:
Özellikle kız çocuklarının aklını başından almış bir ürün. Ham ahşap halinin toptan fiyatı 120 tl den başlıyor.
Tamamlanmış hali ise 300 ve 1000 tl arası boyutuna, işçiliğine göre değişiyor.

IMG_20190127_000647_603.jpg

Bu eşyalı hali (: bildiğiniz yatağı, oturma grubu, yemek masası, tv si, balkonu her bişeyi var.

Boyaması bittikten sonra ilk ben oynayacağım gönlümce 🙈😂((:

Zira içimdeki çocuk her geçen gün daha çocuk...
Ki o ölmemeli 👸

IMG_20190127_000706_394.jpg

Bittiği an son halini de sizlerle paylaşacağım kısmet olursa ki emin olun çok farklı birşey çıkacak ((:

_20190127_000512.JPG

Birer gün aralıklarla iki kere astar atılmış hali de bu (: muhtemelen yorucu bir süreç olacak fakat mutlaka değecek 💪

Herşey gönlünüzce ...

İyi gece 🌌

Sort:  

Hocam bu ahşap parçaları hazır mı yani el yapımına göre çok mükemmeller de ?

(: evet işçiliği gerçekten güzel bir ürün. Hocam el işçiliği ve makina karışık bu üründe, bunun makinası var programlayıp çıkartıyorlar parça parça sonra montaj yapıyorlar.

3d yazıcı gibi mi yani?

Cnc makineler yapıyormuş bu işi (:

hadi ya ben cnc leri daha çok metaller için kullanılıyor diye düşünüyordum :) anladım şimdi. O zaman siz bu ahşapları satın mı alıyorsunuz ?

Tabiki, Satın alıyoruz . (:

Çok güzel bir hobi ellerine sağlık harika olmuş çok beğendim bittiğinde daha da şirin olacağına eminim 🤗

Teşekkür ederim. (:

Harika görünüyor şimdiden. Bitmiş halini düşünemiyorum ellerinize sağlık

Çok teşekkürler. Umarım iyi bir iş çıkar (:


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

çok güzel olmuş oynamak isterdim:p

Ben hepimiz adına gerçekten oynayacağım 😅
Teşekkür ederim 🙂

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63608.16
ETH 2621.61
USDT 1.00
SBD 2.77