Açken İnsan İnsan mı?

in #tr6 years ago

image

Aç iken insan insansa eğer bende birşey bilmiyorum!
Hatta açken insan insansa, ben değilim. 😎

O anın vermiş olduğu "almak" hissi başka birşey...
Herşeyin benim olması gerekliymiş gibi, ne yersem doymazmışım gibi...

Resimdeki bireyi de küçültülmüş halimiz olarak nitelendiriyorum. 😄

image

Üstelik ipe sapa gelmez şeyler alan bir ben değilim biliyorum ama abartmışlıklarım oldu. 🙈

Bi keresinde gittiğimde birşeyler almaya o kadar açtım ki -hem normal açlık, hem almak açlığı- kırılırsa yedekte dursun diye vileda sopası almıştım...

Ne saçma ama hala yedekte duruyor 🙄

Sort:  

Oda bişeymi...Adamın motosikleti ve bisikleti yok ama kask almış belki lazım olur diye

Ahahhaa bu daha komikmiş. Hiç Halim olmadığı halde kahkaha attım 😂 belki kahkaha atılacak bişey değil ama ben kahkaha atmak istedim .🤣😄😅

@therealwolf 's created platform smartsteem scammed my post this morning (mothersday) that was supposed to be for an Abused Childrens Charity. Dude literally stole from abused children that don't have mothers ... on mothersday.

https://steemit.com/steemit/@prometheusrisen/beware-of-smartsteem-scam

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63061.76
ETH 2602.70
USDT 1.00
SBD 2.75