Aciklama

in #tr5 years ago


Source:

Selam Arkadaslar,

düzenledigim Karikatür yarismasindan dolayi yasanan tartismaya durdurmak icin sizlere birseyler söylemek istiyorum.
Yarismayi uzatmamin sebebi katilim sayisi az oldugundan di, yoksa kim birinci oldu beni fazla ilgilendirmiyor ama sahsima @ejder329 tarafindan yapilan sözlü saldiri moralimi cok bozdu. Niyetim Karikatür yarismasina katilan HERKESE bir miktar Steem göndermekti, @ejder329 a zaten söz verilen Steemler gönderilecekti. Ama bana yaptigi yorum cok kalbimi kirdi bende kendisine 2 Steem yerine, gec kaldigim icin 3 Steem gönderdim ve birdaha iftira atmamasini ve yarismalara katilmamasini istedim. Belki hatasini anlar da bana iki güzel söz eder olayi kapatiriz diye düsünmüstüm ama maalesef kendisi bu nezaketi gösterecek kadar anlayisli deyilmis.

Bildschirmfoto von 2019-02-08 12-45-41.png

@ejder329 beni tanimadigindan yarismalarda birilerine öncelik sagliyorum gibi düsünmüs ve bana kalp kirici bir mesaj yazmis. Dedigim gibi, niyetim katilan herkese 2 Steem göndermekti, yarismayi uzatmamin sebebi de buydu. Simdiye kadar cesitli insanlara devamli ufak tefek yardimda bulunmaya calistim. Bazi yarismalarda söz verdigim ödül den daha fazlasini gönderdim, hosuma giden yazilara sayisiz bot gönderdim. Söylemesi ayiptir ama birkac gün önce alman bir yazarin yazisindan etkilenerek Venezuela da zor durumda olan tanimadigim birine de yardim etmeye calistim, calistik.

Bildschirmfoto von 2019-02-08 12-54-42.png

Bu venezuela li tanimadigimiz insana yardim niyetiyle yolladigimiz Steem ve Dash sonra kendisi tarafindan MagicDice icin kullanilmis ve kumarda harcanmis onu da fark ettik ama biz niyetimize bakarak fazla üzülmedik. Demek istedigim yarismalarimda kimseye öncelik tanimiyorum, herkes esit ve ayni haklara sahip. Zaten verdigimiz 3 kurus, fazla konusulacak bir miktar deyil yani ama @ejder329 3 kurusun muhabbetini yapti ve üzücü kelimeler kullandi. Birde "Steemin yoksa fazla konusmayacaksin" diye bir yorum yapmis kendisi buda cok üzücü. Kendisine buradan Binance de yeterince Steem im oldugunu söylemek, gerekirse daha 500 yarisma düzenlemek icin elimde Steem oldugunu söylemek istiyorum. Burada bencil olan ve 3 kurusun hesabini yapan kimseye rastlamadim, gördügüm herkes birbirine destek olmaya, Steemit Platformunu daha da canlandirmak icin herkes elinden geldigince birseyler yapmaya calisiyor ama maalesef @ejder329 gibi bazi patavatsizlar cikiyor ve sadece kendi cikarlarini düsünüyor maalesef. Böyle insanlar steemit in asil amacina anlamamis olsa gerek.

@damla
@sudefteri
@tahirozgen
@avina
@baycan
@queqtra

Lütfen tartismaya son verelim.
Bu tarz bir tartismaya yol actigim icin de sizlerden özür dilerim, umarim ileride böyle tatsizliklar yasanmaz.

Kör cehalet çirkefleştirir insanları.
Suskunluğum asaletimdendir.
Her lafa verecek bir cevabım var elbet
Lakin bir lâfa bakarım laf mı diye,Bir de söyleyene
bakarım adam mı diye
Ömer Hayyam

Sevgiyle ve saygiyla yasama dileklerim le hepinizi selamliyorum.
@thales7

Sort:  

dostum selamlar, niyetimiz tartışma değildi sadece seni ve bu ortamı bilmeyen birini uyarıp kendisini de kazanabilmekti. Ama malesef beyhude bir çabaya girişmişiz.

Haketmediğin bir yorumla muhatap olmana üzüldük doğrusu. Hayatta her şey yüce gönlünün dilediği gibi olsun.

Evet dostum @tahirozgen katılıyorum ve ayrıca sen bir şeye sebep olmadın orada bulunanların hepsinin fıtratında haksız ithamlara karşı bir dik duruş var az bile geldik çoğunun haberi yoktu sanırım, sen yüreği güzel bir insansın...
Ayrıca yine olsa yine gelirim 😂

Teşekkür ederim hocam. Iyi niyetli insalar kendini belli ediyor zaten. Ama @ejder329 neyin peşinde anlamış deyilim, şimdide tüm yazılarıma downvote veriyor. Neyse, fani şeyler, fazla kafa yormaya gerek yok.

Posted using Partiko Android

Hani bir laf vardır

ateş olsa cürmü kadar yer yakar

Sanırım fiyatını ortaya koyuyor bosverelim en iyisi...

Haklısınız hocam, boşverelim diye bu açıklamayı yaptım zaten. Muhabbetimiz bozulmasın.

Posted using Partiko Android

🤗😘

Posted using Partiko Android

Teşekkür ederim hocam. Benim niyetim hala burada güzel insanlarla hoş vakit geçirmek. Steem 0 $ düşse bile, burada geçirdiğim zamanı kâr sayar, hiç üzülmeden yoluma devam ederim. @ejder329 konuyu hala anlayamamış ki bu yazıma bile downvote veriyor. Bazen birşey kazandığını sanırsın ama aslında çok şey kaybetmişindir, işte öyle bir durum oldu. Neyse, söylenen laf nekadar anlamlı olsada,ancak karşındakinin anlayabildiği kadar dır.

Posted using Partiko Android

böyle şeyler için canınızı sıkmayın lütfen hocam, bizler sizi tanıyoruz ve biliyoruz niyetinizin ve düşüncelerinizin ne kadar güzel saf ve temiz olduğunu, bu yüzden her yarışmanıza katılıyoruz, çok da eğleniyoruz, ve yarışmalarınızın devamını istiyoruz, her zaman neşeniz bol olsun, bizlerle birlikte bu platformu canlandırmak için elinizden geleni yapıyorsunuz hem de karşılıksız olarak ve kendi kesenizden yapıyorsunuz. Tekrardan teşekkür ederim güzel yüreğiniz için bu platforma gönül verdiğiniz ve bizleri yalnız bırakmadığınız için çok teşekkür ederim :)

Güzel sözleriniz için çok teşekkür ederim. Sizingibilerin sayesinde bu Platform inşallah daha da güzel yerlere gelecek ve hepberaber birşeyler kazanmış ve aynı şekilde de paylaşmız olucaz.

Posted using Partiko Android

herşey güzel gönlünüzce olsun hocam :) bu platformda para kazanmaktan ziyade kardeşlik dostluk için duruyoruz, burada yazıdığımız yazılara güzel yorumlar olduğunu görmek bizleri mutlu ediyor, maneviyat önemli olan yoksa piyasalar düşük ve bizler yine burada güzel ve kardeşçe vakit geçiriyoruz, sizin gibi güzel insanlar tanıyoruz, bu bize mutluluk veriyor.

Hocam siz niye üzdünüz bu kadar kendinizi. Özür dilenecek bir şey yok ya. Ne garip insanlar var gerçekten neyse geldi geçti dert etmeyin.

Boşverdim zaten, kafa yormaya deymez. Mevzuya açıklık getirmek ve konuyu kapatmak için yazdım.

Posted using Partiko Android

Canınızı sıkmaya değmez @thales7 hocam. Sizin ne kadar büyük bir yüreğe sahip olduğunuzu burada bulunan hemen hemen herkes biliyor.
Böyle istisnalarda oluyor maalesef ve olacaktır da. Lütfen üzülmeyin siz.

Teşekkür ederim. Tartışma fazla büyümesin diye bu açıklamayı yapmak zorunda kaldım. Umarım konuyu kapatır ve güzel şeylerle meşgul oluruz.

Posted using Partiko Android

selamlar..
biz aslında bir tartışmaya girmedik, sadece yanlış sözlerini düzeltmesi için cevap verdik.
çünkü senin iyi niyetinden hiçbir şüphemiz yoktu ve o söylediklerini üzerimize alındık hâliyle.
üzülmeyin siz; daha önce de böyle şahıslar oldu bundan sonra olmaz umarım, olursa da çok dert değil:)

Teşekkür ederim.

Posted using Partiko Android

Screenshot_2019-02-08-18-23-51.png

Hocam yanlış anlama olmasın mevzu olayı uzatmak değil sadece bunu buraya bırakayım insan savunduğu galibiyetinin ne kadar adil olduğunu ve kazandıranlara nasıl yaklaştığını göstermek amacım. Ha bu arkadaş utanır mı, umudun öyle bir noktası yok henüz umut etmeye değmez...

Hocam inanması güç olabilir ama
Seneca77
Thales7
Hmtsyhn
Ryhnsyn
Accountlari hepsi bana ait. Iki tanesini kardeslerim için açmıştım ama kullanmadilar bende onlari kullanarak arada oylama yada resteem yapmıyorum. Seneca77 ise emrebeyler sayesinde kazanmıştım. Yani ejderin kazanması da benim sayemde oluştu. Ama dedim ya, o kazandığına sansa bile aslında kaybetti, hem yarışmayı hem de buradaki dostluğu.

Posted using Partiko Android

Hocam inanması güç olabilir ama
Seneca77
Thales7
Hmtsyhn
Ryhnsyn
Accountlari hepsi bana ait. Iki tanesini kardeslerim için açmıştım ama kullanmadilar bende onlari kullanarak arada oylama yada resteem yapıyorum. Seneca77 ise emrebeyler sayesinde kazanmıştım. Yani ejderin kazanması da benim sayemde oluştu. Ama dedim ya, o kazandığına sansa bile aslında kaybetti, hem yarışmayı hem de buradaki dostluğu.

Posted using Partiko Android

Yani aslında biz kazandık yılanın ininden yara almadan çıktık doğrusu bu sanırım, bu arada biri benim adımı ağzına almış sanırım neyse nasılsa biraz itibar kazanmak istemiştir belki bu ortamda...

Aynen hocam. Böylece kimin ne olduğunu anlamış olduk, bize bir ders oldu.

Posted using Partiko Android

lan bebe sen kimsin bularada fenomenmisin yoksa:) çapulcuya bak sen aralara atlayan sensin:)

Çocuk parkı az ileride sen yanlış gelmişsin...

ben doğru yerdeyimde sen yanlış yerdesin burda pirim yapamayamı geldin sana araya atla dediğimde atla şimdi uzaaaaaa

Prim ve sen ikiniz bir birinize ne kadar uzaksınız, prim için kullanılan birisin sanırım ama benim sana ihtiyacım yok başka araç tercih ediyorum mesela adamlık. Senin bu alanda ehliyetin olmadığını düşünüyorum. Yazdıklarım biraz uzun oluyor bazen ama umarım anlamakta güçlük çekmiyorsundur. Sanırım çekiyorsun, nereden mi biliyorum, şimdi bunu okuyacak ve anlamadığın için bana yazacaksın bende yine başka şekilde anlatmaya çalışacağım, sonra yine anlamayacaksın, sonra yine, sonra yine. Neyse hadi yazda anlamadığını ispatla lütfen...

3 hesapmı kullanıyon uyanık seni kendi postlarını beğenmek için helal sana o kadar binancede param var diyon yazıkla sana :) @avina sen neden ağlıyon yoksa o hesapdamı @thales7 la siz ne işler ceviriyonuz burda sizin gibi dostlar olmaz olsun üçkağıtcılar.

Nekadar zavallısın sen ya. Istersen sana 3 Steem daha göndereyim susman için. Çünkü 3 kuruşluk değerin var senin.

Posted using Partiko Android

bende sana istersen 0.001 steem yollayayım seninde benim yanımda değerin bu kadar :)fazla ağlama buralarda neyse yolladım ağlama yeterki :)

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by r083 from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Bak burda geç kaldığınıda kendin söylüyorsun ben yorumumu yazdım sen steem yolladın bende kendi yorumumu beğnmiştim ve beğeniyi geri çektimki arkalar gitsin gözükmesin diye sonra senin o arkadşların laf yapmaya başladı
bende ağızlarını payını verdiğimi düşünüyorum burda hala çıkmış kelime oyunu yapıyorsun steem göndermeye bilirdin ordada yazdım sorun yok diy sende bi yarışma yapıyosun verdiğin sürede yerine getirmeye bak sizin yarışmadan kastınız böyle bişyse bende yapayım böyle burda diğer arkadaşlarına söyle lak lak yapmasınlar.
burda binancede ne kadar paranın olduğunu ne söylüyon :)

Ne kadar ayıp ettiğinin farkında deyilsin. Ben kimseye birşey söylemedim sana yorum yapsınlar yada downvote versinler diye. Sen yarışmada birinci oldun ve ödülünü aldın. Yarışmayı uzatmamın sebebini de anlattım. Binance de nekadar param olduğunu söylemedim, sadece 500 yarışma düzenleyecek kadar Steem olduğunu söyledim. Diğer coinler den bahsetmedim. Bunu söylememin sebebi de senin yaptığın saçma "steem yoksa arkana güvenmiyorsan..." yorumudur. Ama anlaşılan sana laf anlatmak zor. Hadi fazla uzatmadan sen yoluna Ben yoluma.

Posted using Partiko Android

uzatan sensin burda konu açıyon bana hala kelime konuşuyon burda duygu sömürüsü yapma .
bende yazdığım yazının arkasındayım o arkadaşlarına söyle benim hakkımda ileri geri konuşmasınlar ağızlarının payını veririm.

Korkutuyorsun bizi, söylediklerinden/yazdıklarından deyil de cahilliğinden korkuyoruz. "Ağızlarının payını veririm" diyorsun ya, bir bilsen o insanların eline su bile dökemezsin sen.

Posted using Partiko Android

la onlar kim bana ne kelime yapıyon şimdi anlıyorumki iyiki öyle bi yorum yazmışım hiçte pişman değilim neymişte kendi çapında yardım ediyormuş
gülerim ben buna adam ol milletin hakkını yemeden etkinlikler yap belkide o yorumu yazmasaydım hiçte yarışmanı bitirmezdin ertelerdin sürekli :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 60479.65
ETH 2906.15
USDT 1.00
SBD 2.43