You are viewing a single comment's thread from:

RE: Aciklama

in #tr5 years ago

Bak burda geç kaldığınıda kendin söylüyorsun ben yorumumu yazdım sen steem yolladın bende kendi yorumumu beğnmiştim ve beğeniyi geri çektimki arkalar gitsin gözükmesin diye sonra senin o arkadşların laf yapmaya başladı
bende ağızlarını payını verdiğimi düşünüyorum burda hala çıkmış kelime oyunu yapıyorsun steem göndermeye bilirdin ordada yazdım sorun yok diy sende bi yarışma yapıyosun verdiğin sürede yerine getirmeye bak sizin yarışmadan kastınız böyle bişyse bende yapayım böyle burda diğer arkadaşlarına söyle lak lak yapmasınlar.
burda binancede ne kadar paranın olduğunu ne söylüyon :)

Sort:  

Ne kadar ayıp ettiğinin farkında deyilsin. Ben kimseye birşey söylemedim sana yorum yapsınlar yada downvote versinler diye. Sen yarışmada birinci oldun ve ödülünü aldın. Yarışmayı uzatmamın sebebini de anlattım. Binance de nekadar param olduğunu söylemedim, sadece 500 yarışma düzenleyecek kadar Steem olduğunu söyledim. Diğer coinler den bahsetmedim. Bunu söylememin sebebi de senin yaptığın saçma "steem yoksa arkana güvenmiyorsan..." yorumudur. Ama anlaşılan sana laf anlatmak zor. Hadi fazla uzatmadan sen yoluna Ben yoluma.

Posted using Partiko Android

uzatan sensin burda konu açıyon bana hala kelime konuşuyon burda duygu sömürüsü yapma .
bende yazdığım yazının arkasındayım o arkadaşlarına söyle benim hakkımda ileri geri konuşmasınlar ağızlarının payını veririm.

Korkutuyorsun bizi, söylediklerinden/yazdıklarından deyil de cahilliğinden korkuyoruz. "Ağızlarının payını veririm" diyorsun ya, bir bilsen o insanların eline su bile dökemezsin sen.

Posted using Partiko Android

la onlar kim bana ne kelime yapıyon şimdi anlıyorumki iyiki öyle bi yorum yazmışım hiçte pişman değilim neymişte kendi çapında yardım ediyormuş
gülerim ben buna adam ol milletin hakkını yemeden etkinlikler yap belkide o yorumu yazmasaydım hiçte yarışmanı bitirmezdin ertelerdin sürekli :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60994.68
ETH 2938.03
USDT 1.00
SBD 2.46