2 SBD Ödüllü Karikatür yarismasi (sonuclari)

in #tr6 years ago


Source:

Selam Arkadaslar,

3 gün önce düzenledigim Karikatür yarismanin sonucunu acikliyorum:

  1. @revan746 (12 oy) (2 SBD)
  2. @kabasakal (10 oy) (1 Steem)

Katilanlara ve oy verenlere buradan tesekkür etmek istiyorum.

Bastan sadece birinciyi ödüllendirmek istedim ama sonra dayanamayip 2. ye de ufak bir hediyem olsun diye düsündüm. Ben baya güldüm, umarim sizde biraz olsun gülmüs ve eglenmisinizdir. Umarim ileride buna benzer yarismalar düzenleyip hepberaber birbirimize destek oluruz. Hepinize cok tesekkür ederim.

Bildschirmfoto von 2018-10-24 18-13-47.png

Ödüllerini alanlar ödüllerini aldigina dahil bu Postum'un altina yorum birakirsa sevinirim.

Hoscakalin güzel insanlar.

Sort:  

Kazananları tebrik ediyorum. Yarışmadan biraz geç haberim oldu. Karikatüre özel ilgimi bilen @kabasakal haber vermese görmezdim bile. Benzer yarışmaların Türk toplumunda gelenek haline gelmesi gerektiğini düşünüyorum. Özellikle güçlü hesapların bu tarz yarışmalar ile yeni gelenleri ve büyümek isteyenleri teşvik edeceğini düşünüyorum.

Təşəkkür edirəm, var olun.

Posted using Partiko Android

Ben teşekkür ederim.

Posted using Partiko Android

Belə yarışları tez-tez keçirin :) Azərbaycandan da qatılanlar olacaq, @bot-az və onun curation traili.

Teşekkür ederim. İleride bu tür yarışmalarda azerbaycan (az) tag ini de kullanıcam.

Posted using Partiko Android

Güzel olur.

Posted using Partiko Android

As a follower of @followforupvotes this post has been randomly selected and upvoted! Enjoy your upvote and have a great day!

Hocam bu eğlenceli yarışma için önce size, sonra da yarışmaya katılıp birbirinden değerli karikatürleri paylaşan arkadaşlara(@revan746 @emotionalsea @tahirozgen @avina @queqtra @omeryetim @mozer @halitk @tortug @baycan @maonx @murattatar @idris.ali) teşekkür ederim. Benim keyf aldığım bir etkinlikti, umarım bu tarzda etkinlikler artarak devam eder. Belirttiğiniz ikincilik ödülü de hesabıma ulaştı, onun içinde diyeceğim şey aldım kabul ettim :)

Değerli yorumunuz ve katılımınız için ben teşekkür ederim. 👍

Posted using Partiko Android

Emeklerine sağlık hocam. Katılım sağlayanlara teşekkür ederim ve kazananları tebrik ederim.

@edebiyat ben sizlere tesekkür ederim hocam. Umarim bu yarismalarla tr topluluguna biraz daha can ve biraz daha heyecan gelir.

Muhabbetin olduğu yarışmaların kazananı herkestir, katılan gönül dostlarına teşekkür ederim, çok keyifliydi...

@avina degerli yorumunuz icin tesekkür ederim hocam. Muhabbetimiz bol olsun ve hepberaber gülelim eylenelim diye daha güzel yarismalarda bulusalim insallah.

İnşallah hocam...

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by r083 from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Güzel ve eğlenceli bir yarışmaydı 👍
Katılan ve emek veren herkesi tebrik ediyorum 😃

Congratulations @thales7! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 700 comments. Your next target is to reach 800 comments.

Click here to view your Board of Honor
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemitBoard notifications improved

You can upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59634.64
ETH 2590.21
USDT 1.00
SBD 2.47