Merhaba

in #tr6 years ago (edited)


Steemit'i yakın zamanlarda keşfettim biraz yazı okudum ve hesabım sonunda aktif oldu. Şuanlık aklımda tam olarak hangi konularda yazacağımı düşünmedim ama büyük ihtimalle teknoloji ağırlıklı olacak. Liseye gidiyorum istanbulda yaşıyorum teknoloji dışında oyun oynuyorum. Özellikle de Assasins Creed serisini aşırı derece severim. Kendimi taıtmayı bitirdiğime göre steemit'i tanıtan faydalı içerikleri yorum kısmına yazarsanız Steemit hakkında daha fazla bilgilenebilirim.
Steem nedir? Sbd nedir? Oy nasıl atılır? post nasıl yazılır? Kaynak eklemenin önemi gibi konuları biliyorum ancak bayağı karışık bir sistem ve bununla herşeyin bitmediğini tahmin ediyorum öğrenmemde yardımcı lursanız sevinirim.
Source

Sort:  

@technoliste, I gave you an upvote on your post! Please give me a follow and I will give you a follow in return and possible future votes!

Thank you in advance!

Merhaba. Hoş geldiniz. Bu konuda fazlasıyla kaynak bulabilirsiniz. Google arama motorunda "site:steemit.com konu başlığı" şeklinde bir arama yaparak her sorunuza cevap bulabilirsiniz. Aklınıza takılan bir şey olursa sormaktan çekinmeyin. Başarılar.

Hoş bulduk. Bilgilendirme için teşekkür ederim.


Merhaba, Steemit'e hoş geldiniz. @kusadasi ve @try-market hesaplarını takip ederek ve CoinTurk Discord Kanalı'na katılarak projelerimiz hakkında bilgi edinebilirsiniz. Kaliteli içeriklerinize #cointurk etiketini ekleyerek Kürator Projesi kapsamında yazılarınızın desteklenmesini sağlayabilirsiniz. İyi günler dilerim.

Hoş bulduk. Teşekkürler. Birkaç projeye katılmayı düşünüyorum.

Merhaba hoşgeldiniz.

#turkcebilim etiketi altında yazılarınızı paylaşabilirsiniz. Burada bilim ve teknoloji meraklısı bir çok kişi var. Bu çatı altında sizi de görmek isteriz.

Ayrıca #turkcebilim discord kanalımıza katılın lütfen

Hoşbulduk, yazılarımı yazarken #turkcebilim tagını kullanacağım. Teşekkür ederim.

https://discord.gg/PrgEQCx buradan aklınıza takılan sorulara yanıt bulabilirsiniz.

Bilgilendirme için teşekkürler.

Link için teşekkür ederim.

no problem. orada hertürlü sorularini cevaplarlar.

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için Tryardım Desteklenen İçerikler 25 Haziran 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 64886.88
ETH 3516.64
USDT 1.00
SBD 2.37