Antalya'da Gezilebilecek En Güzel Yerler #1

in #tr7 years ago

Herkese merhabalar. Bugünkü yazımda sizlere Antalya'da ziyaret edebileceğiniz en güzel yerler hakkında kısaca bilgi vermek istedim.

1) Kaleiçi

Eşsiz sokakları ile adeta sizi başka bir ülkedeymiş gibi hissettirecek ve her köşesinde tarihi görebileceğiniz Kaleiçi'ni eğer Antalya'ya geliyorsanız ziyaret etmeden dönmeyin. Kaleiçi'nin o dar sokaklarında yürüyüş yaptıktan sonra Kaleiçi Marina'ya çıkınca yüzünüze vuracak olan o deniz kokusu sizi Antalya'ya aşık edecektir. :)

2) Konyaaltı Plajı

Dünya çapında adını duyurmuş olan Konyaaltı Plajı fotoğrafta da gördüğünüz üzere Antalya'da sizi hem görsel açıdan hem de yüzme açısından yeterince hoşnut edecek bir yerdir. İtiraf edeyim: Antalya'ya ilk kez geldiğimde koşa koşa Konyaaltı Plajını görmeye gitmiştim. :)

3) Düden Şelalesi'nin Denize Döküldüğü Yer (Lara)

Bu doğa harikasına Antalya/Lara'da şahit olabilirsiniz. Geçtiğimiz günlerde ilk kez görmeye gittiğim Lara'da Düden Şelalesinin denize döküldüğü yer beni gerçekten büyüledi. 

4) Perge Antik Kenti

"Bu ne bu kadar sürekli deniz, kum, güneş paylaşmışsın. Ben tarih meraklısıyım!" diyenlerinizi duyar gibiyim. Sizler için en özel ve güzel yerleri sona sakladım. Perge Antik Kenti eğer tarih meraklısıysanız sizin hiç ayrılmak istemediğiniz bir yer olacak! Sayın tarih meraklıları; Antalya'yı olur da bir gün ziyarette bulunursanız mutlaka Perge Antik Kenti'ni ziyaret etmenizi tavsiye ederim. :)

5) Termessos Kaplıcaları

 Termessos Kaplıcaları, Antalya’nın Güllük Dağı'nın en üstünde doğal bir alan üzerine kurulu Termessos Antik Kenti içinde yer alır. Termessos’un, huzur veren ve el değmemiş görünümüyle diğer antik kentlerden daha mistik ve etkileyici bir havası vardır. Tarihi zenginlikleri ve Termessos kaplıcalarından ötürü, şehir adını taşıyan Milli Park kapsamına alınmıştır. Tarihi buram buram yaşamak istiyorsaniz kesinlikle gidip Termessos kaplıcalarını görmelisiniz.

Sort:  

Cennet gibi bir yerde yaşıyorsun he :)

Kaleiçi kalp ben ;)

Düden Şelalesi'nin denize döküldüğü kısma gittiniz mi peki? Orası bence daha görkemli. Ama Kaleiçi'nin yeri ayrı tabii :)

Alanya'da okumuş biri olarak hepsini gezdim. Antalya gerçekten harika bir yer. Kamp yapılacak alan çok fazla tavsiye ederim henüz yapmadıysanız.

2 yıldır Antalya'da yaşamama rağmen halen Alanya'yı ziyaret edemedim ancak en yakın zamanda ziyaret etmeyi düşünüyorum. :)

Antalya güzel yer! ellerine sağlık hocam :)

Yolunuz düşerse buyurun misafirim olun :)

Gezmedigim bir bolge ama sayende gezmis kadar oldum tesekkurler kardesim..

Gönderiden keyif aldıysanız ne mutlu bana.. :)

Guzel yerler birkacini gormustum

Ah o gemide bende olsaydım :)

@turbot !welcome

Merhaba @taylangkcn,

Steem dünyasına hoşgeldiniz. Yeni bir kullanıcı olarak bilmeniz gereken
birkaç konuyu sizin için derledik.

Kullanım
İçerik üretirken dikkat edilmesi gerekenler
Botlar

Botlarda kullanmanız üzere size 0.002 SBD yolladım. Bazı botları kullanıp yazılarınıza oy almak için bu yazıyı okuyabilirsiniz.

Ayrıca, Steemit Türkiye discord sunucusu üzerinden bize anlık olarak ulaşabilir, tr topluluğuna aktif olarak destek verebilir, merak ettiklerinizi sorabilirsiniz.

The @OriginalWorks bot has determined this post by @taylangkcn to be original material and upvoted it!

ezgif.com-resize.gif

To call @OriginalWorks, simply reply to any post with @originalworks or !originalworks in your message!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66254.46
ETH 3319.59
USDT 1.00
SBD 2.69