Herkeze merhaba ben Taş Kafa.

in #tr7 years ago

Steemit ile çok kısa bir süre önce karşılaştım içerikleri ve sistemi çok hoşuma gitti. Yazmayı ve üretmeyi seven biriyim.Uzun zamandır düşündüğüm ama gerçekleştirme fırsatı bulamadığım bazı şeylere başlamış bulunmaktayım. Benim hayatımın detaylarını çoğu insan bilmez ve sıradan olmadığını düşündüğüm bir hayatım var benim. Zengin birimiyim? Hayır değilim.Varlıklı bir aile denmi geliyorum ? Hayır. Yetenekleri olan birimiyim? Hayır değilim. Çokmu zekiyim? Hayır. Aslında çok sıradan bir insanım ben. Ama yaşadığım hayat belki bir çok insanın kaldıramayacağı bir hayattır. Ben 1994 İstanbul Gaziosmanpaşada doğdum belli bir yaşa kadar gaziosmanpaşanın pisliğinde yetiştim kendimi o pislikten kurtarmaya çalışırken kendimi Taksimde Tarlabaşında buldum dahada dibe çöktüm açıkcası ve bir dönem Antalya bir dönem Tekirdağ.Şuan Çanakkalede yaşıyorum bugün tam 1 yıl oldu Çanakkaleye yerleşeli. Şuan size hayatımı çalan şehirler ve semtlerden kısa kısa bahsettim.Ne var şimdi bunda? Dediğinizi duyar gibiyim.Evet şuan anlattıklarımda hiç birşey yok şuan sadece size özetinde özetini geçtim. Bugün sadece bir giriş yapmak istedim.Ben sıkıntılarını hep içine atan biri oldum herzaman ve bu beni herzaman yıprattı şişirdi beni.Ama artık hiç bir şey içimde kalmayacak bugüne kadar başıma ne geldiyse herşeyi sizinle paylaşıcam.Umarım siz beni seversiniz.

Sort:  

Hoş geldin :) @turbot !welcome

Merhaba @taskafa34,

Steem dünyasına hoşgeldiniz. Yeni bir kullanıcı olarak bilmeniz gereken
birkaç konuyu sizin için derledik.

Kullanım
İçerik üretirken dikkat edilmesi gerekenler
Botlar

Botlarda kullanmanız üzere size 0.002 SBD yolladım. Bazı botları kullanıp yazılarınıza oy almak için bu yazıyı okuyabilirsiniz.

Ayrıca, Steemit Türkiye discord sunucusu üzerinden bize anlık olarak ulaşabilir, tr topluluğuna aktif olarak destek verebilir, merak ettiklerinizi sorabilirsiniz.

Baslarda ki olumsuz cumleleri degistirseniz ;))
Yeteneklerim artiyor yada para ve bollu hayatina cekiyorum gibi :)))
Agzimizdan cikan her kelimenin bir enerjisisi varmis.
Istediginiz guzel hayati yasamaniz dilegiyle aramiza hosgeldiniz

Aramıza hoşgeldin taş kafa,dediğin gibi dertlerini içine atma steem'e at,paylaş.Belki çare olunmaz ama sıkıntın hafifler.Bu arada seni takibe aldım.

Hoşgeldin kardeşim. bekliyoruz :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59232.68
ETH 2638.71
USDT 1.00
SBD 2.44