You are viewing a single comment's thread from:

RE: Winter is coming... time to pumpkin sweet... Kış Geliyor... Kabak Tatlısı Zamanı....

in #tr7 years ago

Geçenlerdd bir arkadaşın yoruma yazmıştım. Size nasipmiş. Çok detaylı ve güzel açıklamışsınız.
Bir farklı deneme tavsiyesi; tabaktaki kabakların üzerine bir çay kaşığı tahin döküp mikrodalga yada fırında biraz ısıtıp bir deneyin.
Yorumu bekliyorum

Sort:  

sabah son kalanlarıda yemiş bulundum :) ama haftasonu tekrar yapacağım. kızımın alerjisi sebebiyle yiyebildiği birkaç tatlıdan biri olunca her hafta yapıyorum... bazen piştikten sonra 15-20 dk. kadar fırında da pişirdiğim oluyordu ama tahin üzerindeyken hiç denememiştim. deneyelim bakalım... :)

Beğeneceğini tahmin ediyorum. şimdiden kolay gelsin.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57850.91
ETH 2358.42
USDT 1.00
SBD 2.43