resimlerin gerceklesmesine bire bir sahit olmak...

in #tr6 years ago

Annemin sayesinde bende resim kursuna katılmıştım ve ilk resimimi burada paylaşmıstım.

Annemin o kursda yapmış olduğu "Çöldeki deveci" eserini sizlere sunmak isterim.

Çöldeki deveci:

IMG_20171122_193429.jpg
Yorumlarınızı anneme okutucağım ve umarım bol bol steemit'e davet edici yazılar okuyabiliriz :)
Ki sonunda ikna olsun, "ben anlamam, ben yapamam" demesin, sonuçta böyle güzel resim çizmeyi nasıl öğrendin 6 ay içinde anneciğim ? Demi yani? :)

Annem bu resimi çizdikten 1 hafta sonra bende kendimi Fas'da Sahara Çölünde buldum :D saharadesert.jpg

Sort:  

Annem, cizdigin gercek olmus, güzel seyler cizmeye devam et :-*

Harika çizimler gerçekten ! Böylesine güzel hobisi olan bir anneye sahip olduğunuz için kesinlikle çok şanslı olmalısınız...

Evet cok sansliyim , sizler gibi motive edici arkadaslarim oldugu icin de sansliyim :)

Resim çok hoş, umarım bu türden resimleri daha fazla görürüz bu platformda :)

umarim dileginizi yerine getirirebiliriz...
tesekkürler

Güzel, devamı beklenir

umarım :) tskler

güzel paylaşım ;)

sagol :=)

annene bakta biraz feyz al koçum derler adama :D

hahaha süper alinti
güldürdün bizi Allah da seni güldürsün

das sieht echt gut aus. ist das nur wasserfarbe oder öl? in farbe sehen gemälde eher anders aus, haben einen anderen touch als graphite-/bleistiftzeichnungen.
deine mom hat es drauf.
selamlar

es handelt sich um Aquarell Farbe
as, iltifatlarini ilettim...

Gayet guzel gorunuyor. Ellerinize saglik

Resim gayet güzel ama kadının yüzü biraz daha belirgin olsa iyi olurmuş :)

o kadin degil bikere erkek :D

This wonderful post has received a @talaxy 4.1% upvote from @anadolu. Discord Channel: https://discord.gg/WVJW7AC Please vote with the link below if you support our project. https://goo.gl/1zYDKh

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66847.77
ETH 3497.61
USDT 1.00
SBD 2.89