You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kahveler benden! baharoba vakası ile ilgili iki kelam...

in #tr7 years ago

benim baharoba nin en son paylastigi posta nin altina biraktigim yoruma benzemis bu yazin, (seninki sadece biraz daha kisa ve daha net) :=) sevindim acikcasi ve gülümsedim okurken.
Kahve fali okuyup bi baksak mi gelicek icin ne yazior? neyse, hayirlisi olsun yeter :)

yeni sloganimla sesleniyorum:
sitem etme, steem et ! :)

Sort:  

Aynen!! Ben de ayrı gayrı olmayalım diyorum, herkes emek veriyor zaman ayırıyor buraya kendinden bir renk katıyor, baharobanın yazılarını keyifle okuyorum, fazlasıyla zaman harcıyor bence. Bunun dışındaki problemlerimizi içimizde çözebiliriz her halde. @steeminator3000, @monomyth, @oendertuerk ün de emek harcadığını görüyorum hatta tüm yazılar arasında en çok onlara oy atmış olabilirim. Ama kırgınlıklara gerek yok.

Slogana hayran kaldım yalnız @talaxy! Sitem etme steem et!! :D

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 67920.11
ETH 3854.77
USDT 1.00
SBD 3.69