You are viewing a single comment's thread from:

RE: Yılın son kitap alışverişi #2

in #tr6 years ago

İlk yazından sonra ben de yılın son vurgununu yapaıyım dedim. :) gerçi seninkinin yanında buna vurgun demek pek makul değil.

Asıl hedefim @muratkbesiroglu nun Ask Algoritması ve Rukiye Türeyen ' in kitabıydı. Onlarla beraber biraz Cemal Süreyya ekseninde aldım diğerlerini. Mesela fotoda görülen turuncu kaplı kitap Küçük Prens in Cemal Süreyya ve Tomris Uyar çevirisine özel baskı. Evde bir kaö çeşit Küçük Prens olsa da bunu da aldım :)

Cemal Süreyya nın Üvercinka sını ve Şapkam Dolu Çiçekle nin genişletilmiş baskısını aldım. Ayrıca bir de zamanında çocuk dergisinde yazdığı serüvenlerin olduğu Artimetik yi Kuşlar Pekiyi ve son olarak da Ahmed Arif,ten Cemal Süreya'ya Mektuplar la siparişi tamamladım :)

20181229_110546.jpg

Sort:  

çok güzel yaa🙆‍♀️
bence bu da güzel bir vurgun olmuş:)
benim de sepetimde aşk algoritması, ilgi çekici bir konusu var:)
üvercinka'yı daha önce okumuştum.
o da nesi Ahmed Arif yine mi mektup yazmış birilerine:)) belki ben de alırım, leylim leylim iyiydi:)
ve küçük prens🙆‍♀️ bende de var aynı çeviriden ama kapağı farklı:)

hepsi çok güzel iyi okumalar dilerim, Rukiye Türeyen'in kitabını görmek çok sevindirdi beni🙏🤗

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65762.16
ETH 3485.95
USDT 1.00
SBD 2.50