You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kara Defter - Çizim #10 - Erkek Portre / Black Notebook - Illustration #10 - Male Portrait

in #tr5 years ago

Bence gayet içine sindirebileceğin bir sonuç çıkmış. Paylaşmadıklarını da merak ettim şimdi.

Senin de belirttiğin gibi, ilk aşamada logo gibi olması zaten şaşırtıcı. Her çizimde aynı duyguyu yaşıyorum sanırım, bu başlangıcın bu sona ulaşmasını tahmin edemezdim diye :)

Ellerine sağlık.

Sort:  

Mesajınızı yeni gördüm hocam. Bu partiko bildirim göndermez oldu bana nedense..
Bakalım, paylaşmadıklarımı iki postla paylaşmama nedenimi de yazarak paylaşmak istiyorum.
Değerli yorumunuz için çok çok teşekkür ederim hocam. Beğenmenize çok sevindim.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 67738.09
ETH 3786.24
USDT 1.00
SBD 3.57