You are viewing a single comment's thread from:

RE: Doctor Bishop Manifestosu

in #tr6 years ago

Doktorcuğum, sanırım beni gözlemleyerek yazdın bu manifestoyu. Aynı beni anlatmışsın. :P :)


Bak mesela ben burada yazdıkların için hiç kornaya basmıyorum.

Selam vermek, kadınları taciz etmek, müşteri toplamak ve eğlenmek için korna kullanılıyor

Benim kornaya basmamdaki tek amaç, karşı taraf ne şiddetle küfür ettiğimi bilsin anlasın diye oluyor sadece ki o da senin listende zaten yok. Benim bastığım kornalar genelde zaten otoyollarda oluyor, emniyet şeridini kullanıp önüme atlayan , sinyal vermeden çat diye önüme atlayan , uzun durağan trafikte kaynak yapan, önümdeki araçla gayet makul bir mesafe bırakıp uygun hızla giderken arkadan iyice yanaşıp selektör yapan araç sürücüleri ve benzerleri için kullanıyorum.

Küfretmesem, kullanmasam sağlık sorunları yaşarım.

Sort:  

kavga etmek yerine küfretmeyi bulan insan medeniyetin kurucusudur :D

Aslında sen olmasını istedim herkesin ama uzun yazmak için böyle yazdım :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 61814.34
ETH 2979.06
USDT 1.00
SBD 2.48