Ve Tabikii Tekne Turu

in #tr7 years ago

Dünde belirttiğim gibi tekneye sabah 10 da binip akşam 18:30 gibi geliyorsunuz . 5 koy gezdiriyor size ve her koyda 45dk bazılarında 1 bucuk saat duruyorsunuz ve öğlen yemeği ve akşam cayı olarak veriyorlar size buda ücrete tabi .

Teknemizin ismi akrep 2 katlı güzel bi tekne lafın kısası bindik tekneye ama 10 da kalkıcaz dediler pek yoğunluk olmadığı için biraz daha bekleticez dediler tamam dedik bi 20 -25 dk sonra tam fullendik ve kalkış için hareketlendik deniz okadar güzeldiki dibini görebiliyorsunuz bodrumun denizi zaten temizliği ile ünlüdür tertemiz denizi var ama çok tuzlu 1 saat gittikden sonra ilk koyumuza geldik meteor çukuru ismi burda 45 dk durucaktık ve hemen sıcağın verdiği etkiyle kendimizi denize atmakla başladık işe ;

Bayada bi kalabalıktık ama bişey eksikti neydi diye düşünürken deniz kremini almadığimı farkettim eyvah dedim ayvayı yedik neyse dedim gölgede dururum ALLAH'dan güneşlenmek isteyenler için teknenin ucu istemeyenler içinde teknenin ortasına branda germişler güneşten etkilenmiycektim düşüncesiyle ikinci koy olan tavşanburnu koyuna geldik tabiki öteki teknelerde sizinle birlikte aynı koyları geziyor bayabi kalabalık oluyorsunuz koy larda denize gelicek olursak çok soğuk ve süper denizi var zaten ilk girdikten sonra alışıyorsun tabi öyle dur bacağımı sokayım yok elimi önce sokayım filan diye birşey yapamıyorsunuz teknede komple atlıyorsunuz o soğuklu bi hissediyorsunuz :)

Burdan ayrıldıktan sonra sıradakı koyumuz poyraz koyu burda yemek molası vereceğimiz ve uzun duracağımız koylardan bitanesi neysiki koya yanaştık yalnız bi kaza gerçekleşiyorduki ALLAH 'dan olmadı onuda anlatayım size çocuğun birisi denizaltı gözlüklerini takmiş dalmiş denizin altına bakıyor , başka bir gezi tekneside çocuğa doğru geliyor tabi çocuğa bağırdık çağırdık ama duymuyor su altında çünkü son anda bi kişi çocuğu alıyor ordan derin bi nefes aldık olaysız geçtiği için.Geçmiş olsun diyoruz ve burdada dururmuyuz atladık denizeyüzdük cıktık neyse yemeğimizi yedik zaten yemek olarakda makarna ,salata,ve tavuk veriyorlar alkollü içeçek yada alkolsüz olarak ücretlide alabiliyorsunuz çok pahalı değil (su 2 tl bira 10 tl gibi).

Dörtüncü koyumuz olan dalgiç koyuna doğru yola koyulduk rüzgar siddetlenmeye başlamıştı ama sıcakta bi yandan etkısını dahada arttırdı dedim tamam kremi unuttuk ama rahatız branda var rüzgardan branda kopmasın diye brandayı kapattılar kaldık güneşin alnında ee dedim artık gelmişken bi güzel yanalım yemeğin ve güneşin verdıği yorgunlukla uyuya kalmışım tabi güneşde bizi yakmış hissetmiyorsunuz ozman tabi eve geçince anlıcaz neyin ne oldugunu diyerek dalgıc koyundada vaktimizi geçirdik burdaki koy kıyaya yakın bi koydu kumsal gibi sıcaklıkla uyanıp burdada girdim denize hemen hemen her koyda denize girdim su okadar mükemmel ki duramassınız.

Ve son koyumuz olan akvaryum koyuna geldik burasısu olarak değilde beğenmediğim bi yerdi çünkü hem kıyıya yakın hemde altlarda kayalar vardı ve kayaların üstünde kestaneler olma ihtimali yüksek yani ne olursa olsun burdada gircem diyerek 10 dk girip cıktım cıktıkdan sonra bisküvi ne çay molamızı yaptıkdan sonra geri dönüş yolculuğu başlamıstı baya bi yorulmustum ama eğlenmiştim sizinde mutlaka görmenizi gitmenizi isterim baya uzun suruyor ama zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorsunuz ,müzikleride beğenmedim değil hani onuda belirteyim :) .

Ve bodrum kalesi gözüktü buda demek oluyorki kıyaya yaklaştık .

Kendinize iyi bakın eğer bodrum hakkında gezdiğim yerleri görmek isterseniz eğer YENİDEN BODRUM ... link'e tıklayarak ulaşabilirsiniz .

TEŞEKKÜRLER ...

Sort:  

Keşke bizim içinde yüzseydin diyeceğim ama bizim içinde güneşin altında yanmak zorunda kalacaktın :)))

bidahaki sefere insallah :) zaten herkez için yanıcak kadar yandım heryerim kıpkırmızı @fakire1sadaka :)

Geçmiş olsun. Güneş yanığını iyi bilirim. Hele ki beyaz tenliysen acıdan duramazsın.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64136.70
ETH 3128.20
USDT 1.00
SBD 3.94