YENİDEN BODRUM ...

in #tr7 years ago

Cümleten Merhabalar farkındayım sistem tanıtım yazılarımız yarıda kaldı unutmuş değilim steem , bitcoin,blockhain, hakkında yazılarımız gelmeye devam edicek ve gelelim asıl meseleye iyi güzel diyorsunda neden yazmıyorsun kardeşim diyenler var sanki :) benimde tatil yapmak hakkım diyerek kendimi bodruma attım 3 günlük bodrum maceramı sizinle paylaşacağim;İlk önce Kuşadasından cıktım yola bodrum burdan 2.5 saat sürüyor otobüs olarakda belirli saatlerde bulabiliyorsunuz yalnız sökeye giderseniz (burdan 20km) orda hersaat araç bulabilirsiniz.

Ve Kuşadasından ayrılıyoruz biraz zor oluyor bu manzarayı bırakmak ama bekle beni Kuşadası geri gelicem diyerek veda ediyorum :)

20904459_2012546122365845_457369130_o.jpg

Yol boyunca fotoğraflar alarak devam ettim ilk önce Bafa gölü, Kuşadasına 70 km uzaklıktaki göl dünyanın en büyük gölüdür .Hem aydın il sınırına hemde Muğla il sınırına bağlıdır.Burda doğa ile içiçe yürüyüşler yapabilir ve kuşların sesini dinleyip huzur bulabilirsiniz 200 ün üzerinde kuş çeşitinin olduğu söyleniyor. Görmenizi tavsiye ederim arabanın içinden bukadar çekebildim.

Evet yol boyunca devam ettikden sonra pek çekilcek biyer olmadığından resim çekmedim çünkü hep ormanlık. Hemen hemen 1 bucuk saat sonra Bodrumun ilk girişini görmeye başlıyoruz önceki yazımdada bahsettiğim gibi burda 3 katlı ev ve renkli ev görmeniz mümkün değildir evler hep beyaz ve 2 katlıdır.

Merkeze doğru yaklaştıkca kendimizi trafiğin içinde bulduk nerden baksanız 1 saaate merkeze girdik geri dönsek Kuşadasına yolu yarılardık yaz olmasının nedeni ile herkez bodruma akın etmişti.Neysekii geldik merkeze bodrum marina tarafında güzel bi otel araştırmıştım oraya doğru yola koyuldum tabi gecen haftalarda deprem olmuştu bodrumda herkez bırakıp gitti bodrum çok kötü kimse yok diyenlere inanmayin adım atılcak yer yok ve kalabalık bunu kendi gözlerimle gördüm resimdede anlıyabilirsiniz.

Otelimize yerleştik ve duş aldıktan sonra kendimi attım sahile hedefim yarın için tekne turuna çıkmaktı çünkü önceki geldiğimde hedefliyip aksilik yüzünden gidememiştim ve biletimi aldım sabah saat 10 da hareket akşam 18:30 'a kadar 5 koy gezdiriyorlarmış ücretide 50 tl ee hedefimiz belli kafaya koymustum gideceğim için parayı pek takmadım fiyat demişken otel fiyatıda marina tarafında kalmama rağmen abartılı değil biraz pazarlıktan sonra(abi öğrenciyiz,abi askeriz hesabı ) 100 tl den gecelik 65 tl ye otelde kaldım:) çarsıyı gezdikten sonra kendimı marina tarafına ve bodrum kalesi etrafında gezdim ordan sonra sahilde güzel bi yer bulup nargile içmek istiyordum bu manzara nargile içmeden olmazdı buldum bi yer ve oturdum tüm yorgunluğumu almıştı deniz havası ayaklarınızı denize sokup nargilenizi içip içeceğinizi içebiliyorsunuz fiyat olarak biraz tuzlu ama değiyordu. Ve otele geçme vakti gelmişti saat 3 civarı oldu nasıl geçti anlamadım sabah erken kalkıp tekne turuna gidicektim çünkü, ama gece hala insanlardan geçilmiyordu bodrum saat kaç olursa olsun canlılığı sürüyordu .

Burasıda nargile içtiğim cafe , bu arada öteki yazımda size tekne turumu anlatacağım . Beklemede Kalın ,Burası çok sıcak ... :)

Kendinize İyi Bakın... :)

Sort:  

Gezin bol bol bizim de yerimize. Sistem yazısının acelesi yok beklesin :) Biraz tatil yazısı okuyalım.

Güzel fotoğraflar elinize sağlık. İyi tatiller.

tabi gezerim, tesekkürler @damla :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 64921.79
ETH 3541.94
USDT 1.00
SBD 2.36