Steemit macerasında 100. gün :)

in #tr6 years ago (edited)

Herkese yeniden merhaba🙋‍

İlk mesajımda yazdığım sözleri düşünüyorum da üzerinden ne çok zaman geçmiş, aslında pek farkına varamadım... Sanki buranın zaman dilimi dünyanınkinden daha farklı. Dünyanın 1 ayı burada 1 hafta, 1 haftası 1 gün, 1 günü de 1 saat gibi...

Öyle ya 1 gün bile bu âlemden ayrı kalsam sanki çok şey kaçırmışım da hiçbir şeyden haberim yokmuş gibi; sanki olaylara yabancı kalacakmışım gibi (ne olayı oluyorsa artık:) bir hisse kapılıyorum. Bu şekilde bir de tivitır için düşünüyorum:)

unnamed.gifsource

Tam 100 gün geçmiş ama daha kat etmem gereken uzun bir yolum olduğunu da biliyorum.

image

Siteye @neokuduk 'un bitmek bilmeyen ısrarlarına "tamam üye olacağım" diye pes edip başvurmamla beraber 2 gün sonra gelen onay mailine rağmen giriş yapmamıştım:)



Açıkça söylemek gerekirse sitenin görünümünü hiç beğenmemiştim, çok soğuk çok itici geliyordu, başka bir âlem gibiydi sanki, hiç kimseyi tanımıyordum ilk konumu bile günler sonra yazdım ve şöyle ifade etmişim kendimi:)

kendimi şimdilik yabancı gibi hissediyorum; hani evinize bi grup misafir gelir de tüm koltuklara oturulmuş, sandalyeler dolmuş, yerlere minder atılmış, hatta kanepelerin kolçaklarına bile konmuş insanların olduğu odaya girip hoşgeldiniz demeniz gerekiyor:)

işte o andaki gibi kapıdan başımı uzatıp göz göze geliyorum sanki buradaki arkadaşlarla:)

amma uzun cümle kurmuşum nokta'ya karşı bir gıcıklığım var galiba:)


Sonra trliste diye bir şey olduğunu öğrendim, 3.konumun seçildiği zamanki mutluluğum tarif edilemez. Tanımadığım kişiler yorum yapmaya başlayıp da 25 levelken dakikalar içinde 32 olunca hem şaşırdım hem de sevindim😊

Bu heyecanı hep yaşamak istedim ve tekrar tekrar o listede ismimi görmek beni bu sitede tutan güç oldu diyebilirim... Benim de hesabım tarihin karanlık sayfalarında yerini alacaktı belki de...

Hâlen o listelere seçilmek bana heyecan verirken o ekibin bir parçası olmak ayrı bir mutluluk benim için🙆‍

image

Şimdi baktım da, en sevdiğim ama bir o kadar da hüzünlü bir hayat hikâyesinin olduğu konumun gözlerden uzak bir köşede durmasına da üzüldüm açıkçası:( arada girip okuyorum ve izliyorum kırmızı yanaklı aşk şehidi "kırmızı kadını..."

image

Gitgide alışıyordum buraya, hatta bir grubun içinde buldum kendimi. Güzel bir arkadaşlık kurmuş hatta ortak projelerde yer alıp postlar hazırlamaya başlamıştık. Ama her güzel şeyin bir sonu olduğu gibi ayrılmak durumunda kaldım ve kendimi bir eşikte buldum.

imagesource

tamam mı yoksa devam mı?

diye sorduğum sorulara bir cevap bulmakta zorlanıyordum inancımı kaybetmiştim; ilk kötü olayda bırakıp gidecek miydim yoksa kendime yeni bir yol açıp açtığım yoldan yürümeye devam mı edecektim?

gördüğünüz üzere ben 2.sini seçtim ve her şeyi ardımda bıraktım:)

image

image


İlk başlarda nostaljik hatıraları kaleme alıyordum ta ki annemin "ifşa etme bizi:)" demesiyle birazcık ara verdim ama tekrar döneceğim bende anı bol nasılsa:) Şehir şehir dolaşıp bir sürü okul gezince olacağı bu🙆‍

source

Sonra kızılderili/kovboy filmlerine kafayı taktım, şimdiye dek 9 yazı yazmışım. Sırf onu izlemek için pazar saat 09:30'da ekran karşısına geçmek delilik:) bunu bir 50+ yaş aile babaları yapıyor bir de ben:D


Günlük tarzında serbest takılıyorum, sevdiğim şarkıları anlatıyor, çocukluk anılarımı paylaşıyorum, bazen hüzünlü şeyler yazsam da keyif almaya çalışıyorum... Burada olmaktan mutluyum ve bunu bir konu açarak sistemde ölümsüzleştirmek istedim...🙆‍

image




Bu süreçte @neokuduk @baycan ve @gokhan83kurt taa ilk günlerden beraber yürüdüğüm arkadaşlarımdı nazar değmesin hâlâ devam ediyor yürüyüşümüz😊

Yeni yol arkadaşlarım da oldu tabi ki:) yukardaki kırmızı yazıyı da ondan öğrendim:) paylaştığı kodlarla yazıların daha güzel görünmesini isteyen, "yapışkan notlar" serisindeki karikatürlerini de ayrıca beğendiğim @cashthekush ismini de anmaktan mutluluk duyuyorum😊

@fetch ve @mevsuf 'un desteklerini gördüğüm için de kendilerine müteşekkirim😊

ayrıca oylarıyla @good-karma ve @pharesim 'in yazılarıma ara ara misafir olması da çok hoş😊


Tüm trliste ekibine, özellikle profilimi inceleyip [böyle bir](https://steemit.com/dsound/@captainsailor/20180401t224647967z-profil-incelemesi--02) podcast hazırlayıp aile fertlerime dinletme keyfini bana yaşatan @captainsailor 'a:)


vaktini ayırarak bana markdown kodlarını öğreten, üstüne ısmarlama kod yazan:) ve beni trliste ekibine davet eden @ruen 'e;

bundan sonra mağaracılık deyince aklıma ilk gelenlerden olan, trliste'nin "Rıza Baba"sı:)) @kagantrky 'a;

araf projesiyle kaliteli içerik üretenlere destek olup, elini taşın altına koyan; yorum etkinliklerinde karşılaşmaktan keyif aldığım, hassas olduğu kadar esrarengiz bir kişiliğe sahip olan🕵️‍ iyi insan @arafs 'a


image

ve isimlerini yazamadığım bana maddi manevi desteğini esirgememiş, yorumlarıyla sayfamı şereflendiren tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum...😊

Selam ve Sevgiler
sudefteri🙋‍

Sort:  

Umarım benim de böyle güzel bir yazım olur, iyi ki bırakmamışsın. Çok sevindim senin adına. Bekle biraz daha çok güzel günler göreceğiz 😊

Hakkımda söylediklerin için çok teşekkür ederim, ne desem bilemedim. 🚂🚜😮

Eski yazılarını okuyacağım demiştim ama hala başlayamadım, şimdi profil linkini sıradaki işler not listeme ekledim. O iş bitmeden diğerine geçmiyorum sırası gelince.

1000 gün sonrasını da görürüz inşallah.

💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲💲

çok teşekkür ediyorum beğenmene sevindim, senin güzel yazını da bekliyorum:)
eski yazılarımı bazen özlüyorum gidip okuyorum:)) okursan yorumlarını beklerim:)

nice 1000'lere o halde hep birlikte🙆‍♀️

Çok mutlu oldum bu güzel gönderide yer almaktan. Gerçekten hemen hemen her gönderime yorum yaparak destek oldun. (hatta ilk gönderime bile :)) ) Zaman zaman platformdan soğumalar yaşanıyor, ancak uzun vadeli düşünmek lazım, ara ara soluklanmak iyi gelebilir.

Nice 100 günlere :))

ben teşekkür ederim, böyle sözler duymak mutluluk verici:) hep birlikte nice 100'lere😊

Bu zaman olayı nasıl oluyor bilmiyorum ama tam da bahsettiğiniz şekilde oluyor. Bunun bir nedeni de plansız programsız iş yapıyor oluşumuz sanırım. Günleri hesaplamayınca haftalar, haftaları hesaplamayınca aylar gidiyor.

Burada kalmanıza sevinenlerdenim ben de. Steemitte birkaç arkadaş var ve ne zaman yazı yazsalar bunun kaliteli olacağını biliyorum. Siz de onlardan birisiniz, umarım hep bizimle kalırsınız.

zaman konusunda böyle düşünen tek kişi olmadığıma sevindim:)
güzel sözleriniz için çok teşekkür ediyorum, hep birlikte nice güzel günlere😊

Canım benim 🤗🤗 bu ne güzel bir yüzüncü gün postu böyle. Harika yazmışsın baştan sona kadar . İsmimi görmek ayrı bir mutluluk verdi. Maşallah bize nazar değmesin 😊 . İnşallah 1000. 2000. 100.000. Günlerimizi görürüz hep birlikte. Yeter ki Allah sağlık versin. Bu arada benim de dördüncü ayım ama hiç aklıma gelmedi böyle bir şey. Gerçi topluluk tanıtma yazımda senin bu yazına benzer birşey yapmıştım galiba. 😃
Ellerine emeğine yüreğine sağlık. Yazılarını severek okuyorum hayranınım😍😍

bu güzel sözlerin için ne desem bilemedim😍
çok teşekkür ediyorum, birkaç gündür aklımdaydı bir şeyler yazıp kutlamak:)
nice güzel sağlıklı mutlu 100000'lere hep birlikte canım arkadaşım😊

😍😍😍🤗🤗🤗

100000/365=273,97 yıl.

Her akşam matematik hesabı yaptırıyorsunuz bana 🤓🤓🤓

Ölümsüzlüğü bulduysanız söyleyin biz de içelim ab-ı hayattan 😊

İşte bizim dosluğumuz böyle ölümsüz olur👍

👏👏👏👏👏👏

👌💕
@arafs🙋‍♀️

introduceyourself postumda, tr topluluğunda bana hoşgeldiniz mesajını ilk siz atmıştınız. o zamanlar 38 level'diniz yanılmıyorsam. günler hızla geçiyor, bu sitede zaman kavramının daha farklı geçtiğini düşünmekte yalnız değilmişim meğer. misal bir yazıya bakıyorum, ben şimdi bunu 3 hafta önce mi yazmışım diyorum, halbuki 2 ay önce yazmışım gibi geliyor. böyle ilginç bir durum var.

nice güzel 100 günlere diyelim o zaman :)

çok teşekkür ediyorum, elimden geldiğince destek olmaya çalışıyorum ve böyle geri dönüşler almak mutlu ediyor beni:)
hep birlikte nice 100'lere 😊

Nostalji konusunda benzerliğimiz dikkatimi çekmişti ilk olarak Naftalin kokusunu doğru almışım :) ve severek takip ediyorum guzel paylaşımlarınızı. Nice 100 gunleriniz olsun..

çok teşekkür ediyorum bu güzel söz ve temennileriniz için:)
nostalji candır, seveni ben de severim:)
hep birlikte nice 100'lere 😊

Steemit #tr profillerinin en iyilerinden birisi...

bu sözleri sizden duymak mutluluk verici, teşekkür ediyorum😊

umarım hep burada olursunuz severek takip ediyorum :)

çok teşekkür ediyorum hep birlikte güzel günlere😊

Takipteyiz :)

teşekkür ediyorum😊

nice güzel 100 günlere :)

teşekkür ediyorum hep birlikte nice 100'lere😊

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 66137.20
ETH 3543.37
USDT 1.00
SBD 2.56