Profil İncelemesi | 02 @sudefteri

in #dsound6 years ago (edited)


Aşağıdaki DSound' linkinden dinleyebilirsiniz ve indirebilirsiniz.

Yepyeni bir profil incelemesi bölümüne hoş geldiniz!
Verdiğim küçük bir kararla sizlerin profillerini bir sohbet havasında inceleyeceğim ve bu sırada görüşlerimi söyleyeceğim. Kısacası sizleri dinleyicilerimize anlatacağım ve dışarıdan nasıl göründüğünü de öğrenmiş olacağız.

İkinci incelememize, bir önceki podcastte yorum yapan ve benim de çok beğendiğim bir blogu olan @sudefteri ile devam ediyorum.

Özellikle de podcastte sorduğum veya bahsettiğim şeylerle ilgili yorumlar yapanların profillerini inceleyerek devam edeceğim.
Durmak yok, eğlenmeye, dedikoduya ve geçmişi anmaya devam!

Hadi bakalım, başlıyoruz...

Logo için @ruen 'e teşekkür ederim


► Listen on DSound
► Listen from source (IPFS)
Sort:  

yatmadan önce anasayfayı yeniledim ve bu postu gördüm, acaba hangi hesabı dinleyeceğiz diye merakla aşağı doğru inerken kendi ismimi görünce bi duraksadım:)

heyecanlandım ve bi süre, dinlemek için play tuşuna basamadım:))

çok teşekkür ediyorum, yazdıklarım bir film şeridi gibi geçti gözlerimin önünden..😊

aslında o yumiyumlu nostaljik yazım çok uzun olduğu için yarıya bölüp yayınlamıştım, meybuzlu kısım yayınlanmayan bölümde kaldı:))
ben de alırdım sürekli, tadı da öyle çok iyi değildi ama niye alıyordum bilmiyorum hatta buzdolabına stok yapardım her renkten:)

kendimi kaptırmış neredeyse post kadar yorum yazmışım, zaten sayıyı söylediğinizde hiç şaşırmamıştım:)

tekrar teşekkür ederim, yeni kaydınızı ve tanıtacağınız hesabı şimdiden merak ediyorum:)

film önerisi deyince aklıma ilk önce harry potter ve narnia günlükleri geldi tabi ki:)
ama "şeytan üçgeni" adlı bu filmi önermek istiyorum nedensizce:)

Özenli, güzel bir çalışma olmuş. Ağzınıza sağlık. @sudefteri nin yazılarını ben de ilgiyle takip ediyorum.

teşekkür ediyorum😊

@sudefteri benim de ilk paylaşımlarımı görüp yorum ile destekleyenlerden biridir. Yazdığı yazılarda edebiyat kültürü üzerinden yazdığı için çoğu zaman, beğenerek okuyorum kendisini. İlk takip ettiğim kişilerdendir hatta.

Merak ettiğim bir konu vardı kendisi ile ilgili; Su Defteri isminin anlamı nedir? Bana da sizin gibi bir çok şey hatırlattı ve hoş bir kullanıcı adı olduğunu düşünüyorum fakat merakımdan da sormadan edemedim.

Sorduğunuz soru ile ilgili ise; aslında en sevdiğim üç film de çok bilindik ve üçü de Christopher Nolan'a ait filmler Arrival'ı önereceğim sanırım ben. Onu izlediyseniz de Tom Hardy'nin başrolünde olduğu Legend filmini önerebilirim.

çok teşekkür ederim, ben de sizin yazılarınızı beğenerek okuyorum:)

@Sudefteri de güzel bir seçim olmuş. Takipteyim diye biliyordum kendisini, değilmişim. Ama çoğu yazısına uğramışlığım var, Bahsettiğin postu okumuştum mesela, geçmişten kalan ürünleri anlattığı. O kadar yaşlı değilim. Öyle umuyorum. Ama hepsini hatırlıyorum. Sanırım yaşlanma evresindeyim.

Neyse. Güzel yol gösterdiğini düşünüyorum bu podcastlarin insanlara. Devam. Önerimi biliyorsun zaten.


Film tavsiyesi; Kieslowski - Üç Renk. Mavi, Kırmızı ve Beyaz olarak üç filmden oluşuyor.

teşekkür ediyorum, nostaljik şeyleri yazıyorum diye beni de yaşlı sanıyorlar, hatta bu sitede benden 10yaş büyük biri bana abla deyince kendimi ayşen gruda gibi hissettim:D
bi filmde diyordu ya bana abla demeyin diye:)))

Süper, sürekli deniyorsun, sürekli yeniliklerle karşımızdasın.

Bir süredir rast geliyorum, bu sefer olmuş.👏 👏 👏

People who liked this post also liked:

Steemit Bilmecesi: Birikim ve Güç + [Cointurk 23. Projesi] id: embesilikat#1557 by @embesilikat

Send memos in batches with python by @emrebeyler

Güneş Sistemimize Bir Karadelik Girseydi Neler Olurdu? by @gokhan83kurt

We are Discover Steem, if you like our work consider giving us an upvote. :) If you don't wish to receive recommendations under your posts, reply with STOP.

Tanıdığımız hesapların farklı yönlerini görmek adına, tanımadığımız hesapları tanımak adına yapılmış güzel bir uygulama olmuş. Umarım devamı gelir. Ben de şansımı denemek istiyorum :)
https://steemit.com/esteem/@cashthekush/yapiskan-notlar-11-kaptan-beni-incele-5fdcd0a284301

@sudefteri ilk gönderime yorum yapanlar arasında. Yazılarında kendi tarzını bulmuş birisi. İnanıyorum ki sağlam bir blog yazarı olarak gelecekte önemli yerlerde olacaktır. Aktif olarak beraber yürüttüğümüz proje sayesinde daha çok görüşme ve tanıma fırsatı buldum. Umarım uzun süreler boyunca beraber Steemit'te güzel projelere imza atarız. Başarılarının devamını diliyorum arkadaşım. 👍

teşekkür ediyorum arkadaşım, hedefim aynı zamanlarda üye olduklarımla etkileşim hâlinde olup hep birlikte yükselmekti..
şimdi bakıyorum da bu hedefimi gerçekleştirmişim

ilk postuma yorum yapmıştın

gibi sözleri şu anda etkileşim hâlinde olduğum güzel insanlardan duymak beni çok mutlu ediyor😊

İçerik sahiplerinin ilk yazılarının katili 😊

Neredeyse her içerik sahibinin ilk yazılarına yorum yazmaktan keyif alıyor gibi, #tr ve #introduceyourself etiketlerini bir arada takip ettiğini düşünüyorum🧐

Allah'tan beni es geçmiş ilk yazımda, şu anda yaşıyorum ama son vuruşla katlim vacip olabilir her an 😊

Şakası bir yana keşke @sudefteri gibi 15-20 hesap daha olsa dediğim nadir hesaplardan biri.

Eski yazılarını okumadığımı farkettiğim için buradan sonra onları da okumaya da karar verdim.

Öyle bir nokta var ki takıldım kaldım orada, kırtasiye malzemeleri hastalığı konusu. Tam olarak ben!!! Dayanamam kesinlikle, abartmıyorum evimde 1000 den fazla boş ajanda ve yüzlerce farklı tarzda kalem mevcut. Gittiğim yerde farklı bir şey görürsem dayanamam alırım hemen. Bir arkadaşım kırtasiye koleksiyoncusu derdi bana bu yüzden 🧐

Podcast çocukluk anıları bölümleriyle dolmuş, onları duydukça Allah Allah dedim kendi kendime aynı yaşlarda mıyız acaba diye, sonra tasolardan bahsedilmediğini duyunca ve işin içine benim zamanımda olmayan meybuz girince farkettim aradaki farkı 😊

Film önerisine gelince, ne tarz sevdiğin hakkında bir fikrim yok. Bunun hakkında bir yönlendirme yapsaydın iyi olurmuş.

Ben yine de podcastlerden vs. bildiğim kadarıyla severek izleyeceğin filmlerin Hint filmleri olduğunu düşünüyorum. O yüzden bu sefer Barfi'yi öneriyorum, beğensen de beğenmesen de bir yorum yaparsan sevinirim.

öncelikle yukarda yazdığım gibi tr tagında dolaşıp buraya yeni gelenlerin ilk postlarına yorum yapmayı seviyorum:)
hedefim hep birlikte etkileşim hâlinde olup yükselmekti, bunu başardığımı görünce seviniyorum😊

sizi de trliste'ye davet etmiştim ve şu an nokta atışı yaptığımı görmek beni mutlu ediyor:)

Eski yazılarını okumadığımı farkettiğim için buradan sonra onları da okumaya da karar verdim.

eski konularıma beklerim, o yazıların benim nazarımda yeri çok başka hâlâ girip okurum neden bilmiyorum🙆‍♀️

Öyle bir nokta var ki takıldım kaldım orada, kırtasiye malzemeleri hastalığı konusu. Tam olarak ben!!! Dayanamam kesinlikle, abartmıyorum evimde 1000 den fazla boş ajanda ve yüzlerce farklı tarzda kalem mevcut. Gittiğim yerde farklı bir şey görürsem dayanamam alırım hemen. Bir arkadaşım kırtasiye koleksiyoncusu derdi bana bu yüzden 🧐

ben de hatta koleksiyon yapar arada açar bakarım, çok güzel ajandalarım var kullanmaya kıyamadığım, açılmamış kalemler ve boyalarım var güzel bir şey bence bu:)

tasolardan bahsedilmediğini duyunca ve işin içine benim zamanımda olmayan meybuz girince farkettim aradaki farkı

yukarda yazdığım gibi o konu çok uzun olduğu için ikiye bölmüştüm meybuzlu kısım da tasolar da orada var aslında, tasolarla oynamayı çok severdim erkeklerle bile yarışırdım ama annem hepsini attığı için üzgünüm biraz:(

tekrar teşekkür ediyorum güzel yorumunuz için😊

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64513.75
ETH 3146.11
USDT 1.00
SBD 3.95