You are viewing a single comment's thread from:

RE: MÜZİĞİN OLMADIĞI BİR DÜNYA…

in #tr7 years ago

tebrik ediyorum çok güzel ifade etmişsiniz, en beğendiğim müziklerdendir onu eklediğiniz için de ayrıca teşekkürler şuan dinliyorum bu satırları yazarken🙆

"önceleri kendi ruh halimizi önemseyip şarkılar dinlerken bugün daha ziyade ruh halimizi başkalarının bilmesi daha önemli bir hale geldi.." iyi tespit☺

Sort:  

ayrıca piano tiles2 oyununda bu parçayı çalmak inanılmaz haz veriyor🙆
denediniz mi bilmiyorum ama yazmak istedim☺

Çok teşekkür ediyorum. Yazık ki pek çok insan piyasa müziklerine boğun eğmiş durumda. Oyunu denemedim ama merak ettim. En kısa zamanda denemeye çalışacağım. Tekrar teşekkürler.

müzikle ilgili daha çok şeyler okuyacağız sizden sanırım geç kalmamak için takip ediyorum☺

Şeref duyarım. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 69253.24
ETH 2750.52
USDT 1.00
SBD 2.74